Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '06

 
Kategori
Eğitim
 

Paylaşmaya hazır olmak

Eğitimde en önemli şey paylaşmaya hazır olmaktır. Bu da bilgi açlığı ile mümkündür. Ben eğitimci olarak öğretirken çok şeyler öğreniyorum. Öğrenmek beni mutlu ediyor.

Yeni şeyler öğrenmenin bize kattığı hayatımıza verdiği farklılık inanın hayatınızın en küçük bölümünden tutunda en büyük bölümüne kadar devam ediyor.

Öğrenmek alışveriş sitilinizi değiştiriyor, öğrenmek topluma bakış sitilinizi değiştiriyor, paylaşmak, mutlu olmak, sevmek, herşey farklılaşıyor.

Hayatınız o kadar değişiyor ki ekonomiyi, toplumu, toplumdan önce fark eder hale geliyorsunuz,

Onun için çocuklarınıza öğretirken öğrendiğinizi ve değişen toplumda sizin zamanınızda olmayanları öğrenmek ve öğretmek hazına varıyorsunuz.

Eğitime başlarken gerçekten sevmek ve sevilmeyi unutmayın sonuç alabilmenizde çok etkili.

Çalışma alışkanlığı oluşturmak zorundayız bu hem bizim hem eşimizin hem çocuğumuzun yapması gereken rutin bir çalışma olmak zorundadır.

Devamlı çalışılan ve kitap okunan bir evde büyüyen çocuk devamlı çalışır ve üretken hale gelir

Bu çalışma sitili aile içi paylaşımı oluşturmak ve ortak karar birliği ile mümkündür.

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..