Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '10

 
Kategori
İstanbul
 

Pazarlık Çabalarımız

O değil de;

Dün akşam saatlerinde bilgisayar başındayken bir deprem hissettim. Deprem yüreğimde mi oldu gerçekten mi oldu bilemedim. Bunun için de yetkilileri rahatsız etmedim.:) Sayın Yazarım Sabiha Rana'ya ithafen...

Depremin yerini öğrenmek için, 'Son Haberler'e baktım, gerçekten deprem olmuş. Allah beterinden korusun...

O değil de;

Sayın Yazarım Saadettin Güven, 'Sevmiyorum Artık Seni İstanbul' demiş.

İstanbul'un kulağına gider de incinir diye çok üzüldüm. 'Keşke sevmekten vazgeçmeseydi' diye kahırlandım.

Yeni bir isim. Şiirleri çok güzel. Sayfasını ziyaret etmek isteyenler için;

http://blog.milliyet.com.tr/saadettin_guven/Blogger/?UyeNo=2248706

O değil de;

Düşündüm de; İstanbul'dan çok şey mi bekliyoruz acaba? Neden karşılık beklemeden sevemiyoruz ki? Büyük aşklar gibi, 'Ben severim ikimizin yerine' diyemiyoruz!

Gerçekte İstanbul'u mu seviyoruz yoksa hayallerimizi mi?

O değil de;

Ne zaman İstanbul'u yaşasam kendimi şükrederken yakalıyorum. İstanbul'u yaşamak büyük nimet...

O değil de;

İstanbul söylenildiği gibi vefasız mı yoksa vefasız olan bizler miyiz? Bir türlü olduğu gibi kabul etmeyip hep kendi kalıplarımıza sığdırmaya çalıştığımız için...

O değil de;

İstanbul'un bize verilmiş bir sözü yok ki. Niyedir bu bitip tükenmek bilmeyen pazarlık çabalarımız....

O değil de;

şimdi istanbul'da olmak vardı anasını satayım
püfür püfür bir vapurun yan tarafında

köprüde balık ekmek yemek
dolmuşa hadi gidelim demek
ver elini yenikapı ver elini bebek, tarabya
şu anda oralarda olmak vardı ya

şimdi istanbul'da olmak vardı anasını satayım
boğazda köhne bir iskelenin yamacında
tabakta kavun, peynir kadehte buz gibi rakı
dilinde yari acı yarı tatlı bir şarkı

şu anda istanbul'da olmak vardı!
benim derdimi dermanımı bilen yok

O değil de;

İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..