Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '11

 
Kategori
Mizah
 

Pembe maske

Pembe maske
 

Pembe Mske ile pembe yaşam !!!


Hayatın sillelerini sağlı sollu yerken hızla geçen zaman içinde bir gün, aynaya bir baktım ki, Amanın! 

Artık kendimi bakıma alma zamanı gelmiş, kuaförüme gitmeye karar verdim. "Artık mühim olan iç güzelliği" derken bile iç çamaşır reklamı verilen bir algılama içinde olduğumuz düşünülürse, bakımlı olmak insanın moralini yükselten, kendini iyi hissettiren bir durum. 

İyice bir bakımdan sonra, kuaförüme doğru yola koyuldum... 

Tunalı Hilmi Caddesi Ankara'da en sevdiğim yerlerden biridir, ayrıca yalnızca kuaförüm değil, dostlarım da olan kuaför 

Mithat'a giderken, baharatçı da "Pembe Maske" cildiniz hiç olmadığı kadar pürüzsüz ve güzel yazısı dikkatimi çekti... 

Çalışana sordum, kaç lira? 39TL dedi... Yani 40 TL değil (!) 

"Peki, nasıl kullanılacak bu maske diye sordum -" Beş gün süresince uygulayın, mükemmel sonuç alırsınız " dedi! 

"Güzelleşecek miyim? Diye sordum... 

"İnşaallah!" demez mi... 

Çok güldüm, bu anımı paylaşmak istedim sizlerle!!! 

Pembe maskeyi de henüz satın almadım. Ne dersiniz alsam mı? 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..