Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
İnançlar
 

Periniz bugün benim...

Periniz bugün benim...
 

Dualarımız hiç eksilmez dillerimizden, ne zamanlar dua ve dilekte bulunuruz.... En çok dardayken mi? Yoksa dileklerimize kavuştuğumuz sevinç anlarında mı?
Dua etmeden uykulara dalamam günümün tüm yorgunluğunu, kasvetini alır üzerimden...

Hep kendim için dua etmem ki:

Eşime, arkadaşıma , gurbette ki dostuma, çiçeğe, böceğe, taşa, toprağa ama hersey için dua ederim ben...

Eksik etmedim dün gece dualarımı sizden yüce Rabbim kabul eder inşallah.... Sabah kalktığımda şükür ettim yeni doğan güne merhaba dediğim de.... Periniz ben olmak istedim gönlümce...

Gönül can dosttum nebahat ellerini tutunmak istediğin sevdiceğin yanında,

Mert oğlan yirmi vitesli bisikletin kapının önünde.

Minik kız ağlama al işte bebeğin!

Ayşe gelin çok istediğin bebek rahminde!

Fatma nine tüm çocukların evinde...

Maviş gözlü güzel kız sevgilin bekliyor okuduğun şehirde

Gazi dede sehit düşmedi Mehmed'in askerde

Köylüm hasatın en güzeli busene sende,

Komşum ilk araban sitenin önünde

Milletim ! yeniden yeşerdi ormanın .

Kezban gelin eşin geliyor gurbetten.

Doğa kız çiçeklerin açtı rengarek bahçende.

Hey! genç adam yıllardır dokunmak istediğin kadının döşeğinde...

Ben birşey istemedim. Bendekiler bana yeter... Bugün ki Periniz ben oldum. Attık bol keseden........


GÖNÜL BAHÇEMDEN SİZLERE KUCAK DOLUSU SEVGİLERRRR...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..