Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Herşeye rağmen aşk...

Herşeye rağmen aşk...
 

Yaşamın tüm imkansızlıklarına rağmen yaşanan bir aşk öyküsüydü tanık olduğum.

Bir dost toplantısında tanımıştı kadın, genç adamı. Kısa kısa telefonla sohbet etmiş sonrasında yüz yüze gelmeye karar vermişlerdi.Genç kadın tedirgin, bir o kadar da heycan sarmıştıyüreğini , hoşuna gitmişti besbelli genç adamın ilgisi...

Genç adam verilen adreste belli etmek istediği heycanla bekliyordu.Kadın heycanlı, yanlış anlaşılmak korkusu var bir o kadar yüreğinde. Çıkmazlarda olduğunu dili yettiğince kibarca anlattı genç adama.

O kadar engel var ki hangisini aşmaya gücü yetecek pişman olma pahasına aşk mı ? yoksa hayat mı? Tüm sevgisizliğine, eksikliğine rağmen... Genç kadın boşanmanın eşiğinde.

Anlatacak öyle çok sey var ki, sohbet bitmez zaman daraldıkça sessizlik oluştu.Genç adam heycanla:

__Sizi öpebilir miyim ?

Genç kadın:
__Sessizce gözlerini kapattı ve..

Çocuksu, utangaç bir edayla ayrıldı genç adamın yanından.

Acı sonlar biline biline, bu aşkı yaşamak niye ?

Defalarca kez uyardım genç kadını.Ama nafile !!! Tüm sıcaklığıyla düşmüş aşk yüreklere...

Umutlandım, güçlendim, yeniden yaşama tutundum dedi genç kadın bana. Susttum, yutkundum!!!

Beklentisiz bir aşktı genç kadının yaşadığı. Yaşamın ona sunduğu tüm imkansızlıklara rağmen yaşama meydan okuyordu yüreğine aldığı sevdasıyla...

Aylar geçmişti genç kadın hamileydi. Genç adamın işi, kariyeri, çevresi, ailesini düşünerekten... Kanın da canın da hissettiği yavrusunu günahını bile bile aldırdı... Bahar geldi sandığı yüreği sessiz çığlıklarla acıyordu. Gecenin tüm siyahlığı genç kadının üzerinde umutsuzca bekledi sabahı.

O gün bugün deyip genç adama ayrılmak istediğini söyledi.

"Senden vazgeçişim sevgimin küçüklüğünden değil, Çaresizliğimin büyüklüğünden"

Günlerce konuşmadılar genç kadının içini acıtıyor sevdası. Ve birgün aradı genç adam, meğer özler beklermiş günlerce. Sım sıkı tutundular sokuldular birbirlerine... Genç kadın defalarca kez sevdasını dile getirdi... İyi ki varsın! İyi ki seninim!

Hiç duyulmadı pişmanlık genç kadının yüreğinde, umarsızca dolu dizgin koşuyordu sevdasının kollarına... Kimi dost, kimi yoldaş, kimi iki beden bir yürek, doyumsuz tatlara vardılar tenlerinde.

Benim payıma düşen tanıklık etmekti tükenmeyen aşklarına!!!

Merak içindesiniz değil mi?

Seneler sürdü birliktelikleri genç adam birgün bitti dedi: Genç kadının dilinde kelimeler tükendi çaresizce tutunduğu elleri bıraktı sessizce.

"Hangi yalan, hangi sebeb cevabı yok bitti demek"

Yıldönümleri yaklaşıyor. Farklı yerlerde olsalarda, şartları izin vermese de yüreklerinde hala doyamadığı aşkları...

Taa başından belliydi yasak tı bu aşk onlara...

"Bir arada olamazdık
Gel gör ki ayrılamazdık
Dokunmak istiyorum yine ellerine
Alışmışım bir kere senin tenine "

Defalarca dinledim bu şarkıyı bugün yazımı yazarken... Hey! nerdesiniz aşkınıza tek tanık benim...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..