Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Reklam
 

Perwol simsiyah

Perwol simsiyah
 

Şimdi reklamlar


Bir reklamın etkinliği neye göre hesaplanır? Bazılarına göre adından çok söz ettiren bazılarına göre ise yazar kasayı çok çalıştıran. Benim gibi düşünenler ise her ikisi bir arada diyenler grubunu oluşturmakta.

Her arz sahibi ürününü, hizmetini güdük bütçeler ile en geniş kitleye tanıtma arzusundadır. Bunun için mücadele verirler. En kısa yoldan sonuca ulaşmak isterler. En etkili reklamın peşinde koşarlar. Reklam filmleri çekilirken elbette abartılar ve vurgularda fazlalıklar olacaktır. Aynı Perwol reklamında olduğu gibi... Aslına bakacak olursanız reklam gayet güzel. Anlatılmak isteneni ilgili kategoride yer alan tüketiciye gayet başarılı şekilde aktarıyor. Mesela ben çorap satın alırken aynı seriden ve aynı renkten düzine bazlı alım yaparım. Nedenine gelince sabahları renkleri ile uğraşmak istemem. Ancak Perwol'ün üzerine gittiği nokta burada ortaya çıkıyor. Her ne kadar aynı seriden alsanız da yıkanma sayılarına göre çorapların renk tonlarında değişim olabiliyor. İşte firmanın iddia ettiği kısım da burada... Sık yıkamalarda bile renk tonu daha geç kaybolur... Ancak, reklamda saçma gelen kısım şu: Bir resepsiyona katılmışsınız. İkiz bayanlar var. (Biraz enişte modundaki adama yeşillenme söz konusu gibi ya da el ense muhabbeti var) Hadi burayı da anladık. Ama çantada deterjan taşımak neyin nesi. Acil bir ihtiyaç mı? Kısaca reklam bana göre son saniyeleri hariç başarılı, sonrası sonu bağlanamamış bir film gibi..

 
Toplam blog
: 42
: 1444
Kayıt tarihi
: 12.10.09
 
 

Henüz Almanya'nın batı ve doğu diye ayrıldığı zamanlarda Almanya'nın Solingen adı verilen yerleşim b..