Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Rakı - Masa - Ben

Rakı - Masa - Ben
 

Yazıyla alakası yok. İnternetten. Beğendim işte


Rakı masası muhabbet ister derler ya. Ben susarım. Suskunluğuma doyum olmaz. Yalnız içerim ben rakıyı. Kavgaya tek giderim. Güzel empati yaparım. Sevgilisinden ayrılmış bir adama "n'aber" demem. Yorulmuş nefes nefese bir adama "yoruldun mu" demem. Boş lafı, çiğliği sevmem. Öyle susarım. Anlatacak çok şeyim olsa da ağzımı yormam. Malum rakı içiyoruz. Ne o car, car, car. Ya da kahkidi, kohkidi. Koyarım müziğimi, dönülmez akşamın ufkuna gider, ölürüm kederimden. Bir şey söylemeye gerek yok. Buğulu rengine bakar, tören gibi rakımı içer, susarım ben. Zaten konuşsam bile duyulmaz sesim titrediğinden. Ağlarım ben halime kimseye şikayet etmem.

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..