Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ramazan cadiri soytariligi

Ramazan cadiri soytariligi
 

google`dan aldim.


Haber programlarindan birinde izlemistim yillar once, herhalde emekli idi. Gece yarisi restorantlardan, pastanelerden topladigi yenmemis yemekleri, atilmak uzere olan pastalari usenmeden toplayarak, onceden tespit ettigi fakir fukaraya sabaha karsi kimse gormeden ulastiyordu. Onunde saygi ile egildigim bu kisi hicbir ihtiyac sahibini incitmeden, gururu ile oynamadan, kimseye gostermeden yapiyordu insanlik yardimini. Allah o sozunu ettigim kisiye uzun omur verirde kimsenin yapmaya yanasmadigi bu sekildeki yardimi yapmaya, insanlara umut olmaya devam eder.

Simdi birde musluman gecinen kisilerin sehrin en islek meydanlarinda davul ve zurna ile kurduklari iftar cadirlarinin uzerine kisisel ve kurumsal reklamlarini yaparak ihtiyac sahiplerini nasil kucuk dusurup gururlarinla oynadiklarini ramazan ayi suresince bol bol seyredecegiz.

Yardim dedigin kimseye belli etmeden, kimsenin gururunu incitmeden, gosteristen uzak sekilde yapilir. Yoksa milleti dolandirip, her turlu uckagitcilaga bulasip, yalani agzindan dusurmeyip, her yola basvurduktan sonra, yine halkin parasiyla kurdurulan cadirlarin ilgili kisileri obur dunyada kurtaracagini saniyorlarsa yaniliyorlar.

Burada medyaya gorev dusuyor. Medya muslumanlik adina yapilan bu soytariliklarin reklamini yapmaktan kacinmalidir. Yoksa sahtekarlarin arzu ettikleri, ucretsiz reklamlarini yapmis oluyorlar.

Islam dinini gosteriden uzak olarak icinde yasayan ve yasatan, Allah ile arasina kimseyi sokmayan, gosteristen uzak, yuce dini cikari icin kullanmayan tum muslumanlarin Ramazan`ini kutluyorum.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...