Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '12

 
Kategori
Siyaset
 

Recep Tayyip Erdoğan ve AKP Politikalarından Hazetmiyorum

Recep Tayyip Erdoğan ve AKP Politikalarından Hazetmiyorum
 

  • Recep Tayyip Erdoğan ve AKP politikalarını eleştiriyorum. Doğrusu bu ya, izlenen politikalarda akıl ve izana ilişkin emareler görmediğimden olacak ki, hayli rahatsız oluyorum AKP’nin ve Recep Tayyip Erdoğan’ın politikalarından.
  •  
  • Ama referandumda “Evet” demiştik… “Yetmez ama evet”.
  •  
  • Açılım çalışmaları başlamış ve “Güzel şeyler olacak” denmişti. Hele ki Kürt Sorununda… Alevilerin sorunlarının çözümüne ilişkin atılan adımlarda… Azınlıklara ilişkin sorunların gündeme oturmasında… En azından sorunların tartışılıyor olması bile ilgi çekici geliyordu. Malumunuz, ülkenin en derin yaralarından birisidir Kürt Sorunu. En küçük bir barış umudu, savaşın bitirilmesine ilişkin adımların atılmış olması bile insanın mutlu olmasına neden oluyordu.
  •  
  • Ve birden…
  •  
  • Ne olduysa oldu her şey ters yüz oldu. “Hedefe ulaşmakta demokrasi bir araçtır” cümlesi kulağımızda çınlamaya başladı. Recep Tayyip Erdoğan böyle dememiş miydi? Zamanın birisinde böyle bir laf ettiğini hatırlıyorum Başbakan’ın. Ve o etmiş olduğu lafa binaen adeta, dile getirmiş olduğu demokratik söylemler rafa kalkmış, tümüyle anti demokratik uygulamalar hayata geçmeye başlamıştı. Ve hiç de haz etmediğim konular konuşulmaya başlandı. “Dindar nesil yetiştirme arzusu”, “Kürtajın yasaklanması”, “Çamlıca tepesine camii” ve saireler.
  •  
  • Bir uçtan bir uca savrulmalar… Önce söylediklerinin tam zıttı bir noktada söylemlere yönelmeler…  Bu denli uçtan uca savrulmalar sonrasında, nasıl bir tavır takınmamız gerekiyor? Kürt sorununu, demokratik sorun olmaktan çıkartıp, güvenlik ve asayiş sorunu olarak gören bir anlayışla ortak paydada buluşmak evla mıdır? Kürtajı yasaklama çabasında olan bir zihniyetle neyi paylaşabiliriz?
  •  
  • Recep Tayyip Erdoğan ve AKP politikalarından haz etmiyorum.
  •   
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..