Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '08

 
Kategori
Eğitim
 

REIKI VE AKIŞA BIRAKMAK

REIKI VE AKIŞA BIRAKMAK
 

REİKİ VE AKIŞ
1998 yılında babam bir arkadaşının yaptığı bir uygulama ile birkaç arkadaşının başağrısını geçirdiğini gördüğünü söylemişti hatta beli tutlmuş ve iki büklüm yürüyen başka bir dostlarına on dakika boyunca elleriyle bir şeyler yaptığını ve o kişinin on dakika sonra ağrısının geçtiğini ve dik durabildiğini hayret ederek izlediğini anlatmıştı.Daha sonra arkadaşından yaptığı şeyin Reiki olduğunu öğrenmişti.Reiki o güne kadar hiç duymadığım bir şeydi.Daha sonra yaptıkları bir konuşmayla arkadaşının bana bunu öğretebileceğinden bahsetti.Ben de o dönem bir kitapçıda Reiki ile ilgili bir kitabı incelemiş ve özellikle fotoğrafları görüp bunun masaj benzeri bir çalışma olduğunu düşünmüştüm.Bu olayın akabinde 1999 depremi oldu ve İstanbul’a taşınarak bu konudan uzaklaştım.2002 yılında annemin hastalığına kadar da Reiki ile ilgili hiçbir bağlantım olmadı.2002’de Reiki ile tekrar nasıl karşılaştığımı “Reiki Deneyimi” adlı blog yazımda anlatmıştım.
6 yıldır reiki ile iç içe yaşayan bir eğitmen ve uygulayıcı olarak pek çok kişi ve yaşamla karşılaştım.Dikkatimi çeken şey, kişilerin yaşamında reiki ile karşılaşmaları belli bir düzenin parçasıdır.Kimi zaman telefonla görüştüğümüz arkadaşlar, “pek çok Reiki master ismi olduğunu ama hangisini seçeceklerine nasıl karar verebileceklerini” soruyorlar.Onlara yanıtım, “içinizden hangisine eğilim duyuyorsanız ona yönelin” oluyor.Reiki bir şekilde kişileri onlar için uygun olan eğitmene yönlendiriyor.Ya da kimi şeyler sadece bir tek kişiye yönelmesine yol açıyor.Bununla ilgili kendi deneyimimi paylaşmak isterim.Annemin hastalığını öğrendikten hemen sonra kız kardeşim ve ben Reiki eğitmeni aramaya başladık.Biz de hangi eğitmenden 1. seviye eğitimi alacağımız konusunda kararsızdık.Ve bir gün ikimiz de aynı anda, aynı eğitmenle irtibat kurmak üzere bulduk kendimizi.Aynı mekanda o bir eğitmenin telefonunu aldığını ve telefon edeceğini söylerken ben de O’nun bahsettiği kişiden mail aldığımı ve yanıt yazmak üzere olduğumu hayretle söyledim.İkimizin de aynı anda birbirimizden habersiz irtibat kurduğumuz Sevgili Mine Hanım’la görüştüğümüzde Reiki eğitimini yapabiliyorsa hastanın kendisinin ve sürekli yanında bulunan kişilerin alması gerektiğini söyleyince, başlangıçta kardeşimle eğitim alma niyetimize rağmen, annemve babam 1. eğitimi aldı.Kardeşimle beraber seminere biz de katıldık ancak Reikiye uyumlanmadık.Daha sonra bir tesadüf eseri Petek Hanım’ın eğitimine katıldık ve 1. seviye ve ardından 2. seviye eğitimlerini almış olduk.
Tanıdığımız veya ilişki kurduğumuz pek çok kişinin reiki eğitimi almak istemelerine rağmen önlerine çıkan bir takım engeller nedeniyle bir türlü eğitimi alamadıklarını gözlemledik.Babamın yaşlıca bir komşusuna bir ay boyunca yaptığı uygulamanın çok olumlu sonuçlarını izleyen yeğeni, aile hekimi bayanla 1 yıl boyunca sürdürdüğümüz irtibata ve O’nun çok istemesine rağmen seminerlere gelememesi de buna bir örnektir.Ya da Reiki hakkında çok az bilgisi olup da bir gün önceden karar verip seminere katılan pek çok arkadaşla karşılaştık.Bazı arkadaşların “Nasıl oldu da bir terslik çıkmadan buraya gelebildiğime hayret ediyorum” demesini gülümsemeyle karşılarız.
Özellikle Reiki sözkonusu olduğunda sizin için doğru zamanda ve sizin için doğru olan masterdan eğitim alırsınız bu nedenle çoğu kez olayları ve isteklerinizi akışa bırakın.

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..