Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Rejimdeyiz

Rejimdeyiz
 

İnternetten alıntıdır.


Sabah kahvaltısında...

Bir dilim kepek ekmeği alınıyor

Tost makinasında bir güzel kızarıyor,

Üzerine margarin sürmezsem gücenir

İştahım kaçar, tükenir!

İncecik oldu nar gibi kızarınca,

Bir dilim daha aldım, doymayınca.

Yumurtanın yarısını oğlum yiyor...

Öbür yarısını ''anne sen ye'' diyor.

Şu tam yağlı peynir de olmasa

Kuru kuru ekmekte safsata

Hiç tadı yok şu kepeğin,

Çikolata sürmeyince neyleyim!

Öğle yemeğini pas geçtim,

Oğlumun kremalı bisküvilerinden yedim

Kalori cetveline baktım 480 kilo kalori

Bir ev süpürsem yakarım geri.

Akşam yemeği mis gibi koktu,

Suyuna kepek ekmeği banmak farz oldu.

Yanında çok değil yarım tabak pilav,

Aman yarabbi! Açlık zor geçilen bir sınav.

Salatanın vur gözüne, gözüne...

Marul zayıflatır derler, gerisini düşünme.

Yemek sonrası bir kaç bardak şekersiz çay,

Yanında ki keklerden bana da düştü bir kaç pay.

Tamam gayrı, bundan sonra yemicem

Yatarken sade bir bardak ballı süt içicem.

Bugün ölçüyü biraz kaçırdım sanırım,

Eh artık! yarın sabah sıkı bir rejime başlarım.

 
Toplam blog
: 50
: 608
Kayıt tarihi
: 18.10.09
 
 

Yazmayı sevdiğim kadar, konuşmayı sevseydim...Yazmayı becerebildiğim kadar, konuşabilseydim...Yazdık..