Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
410
 

Reklam Kolajı ile Hal ve Gidişat

Reklam Kolajı ile Hal ve Gidişat
 

...


TÜRKİYE

Made in Ankara. Türkiye bizimle konuşuyor. Şimdi konuşma zamanı. Bal gibi biliyorsunuz. İlk bilen siz olun. Burada bizim sözümüz geçecek. Bundan doğal daha ne olabilir ki? Aramızda. Türkiye’nin Hürriyet’i var. Ülkesine emek verenler sayılıyor! Değişim zamanı. Nerede hareket, orada bereket. Kontrolsüz güç, güç değildir. Güç kontrol altında. Görev tamam. Yaşarken. İnsanlar iyi şeylere layıktır. Türkiye’nin dünü, bugünü, yarını. Cuma, cumartesi, pazar, pazartesi, salı, çarşamba, TEMPO, TEMPO, TEMPO… Hedef büyük, koşmak gerek! Kim tutar sizi. Bu biraz da güven meselesi değil mi? Söz verdiğimiz gibi. Yeter ki sen iste. Tehlikenin farkında mısınız? Korkularınla yüzleş, hayallerini yaşa. Evet yapabilirsin. Yalnız düşüncelere baskı yapmıyoruz!

KAPİTALİST SİSTEM

Dile benden ne dilersen! Siz saray’lara layıksınız. İnsanlar iyi şeylere layıktır. Çık dışarı. Alışverişin keyiflisi. Satın al, seyret, sakla… Dünyada eşi yok. Kıskananlar çatlasın. Elli kapı hemeni bin kapı yarın. Mutlu et kendini. Sevgi kadar yararlı! Başkasını dinleme, kendin dene. Yeni stil o. Babam öle diyo. Her işin başı para. Bu damgaya dikkat edin. Kazanan ev. Her genç kızın rüyası. Bi kilim yeter sevgilim! Her zaman iyi teklifler sunar. Tık tık tık eyi günler…

2010 İSTANBUL AVRUPA KÜLTÜR BAŞKENTİ

İstanbul’un içinde sorunların dışında! Yöneticiniz uyuyor mu? Bu kent’te mutluluk var. Çık dışarı. İçinden çıkamayacaksın. Nereye ulaşmak istiyorsanız oraya. Sizinle aynı yoldayız. Birlikte hep daha iyiye. Biz sözümüzü tutarız. Mükemmel bir oyun. Önce hisset, sonra yaşa! Önce hüplet, sonra gümlet! Bir ısırıkla bambaşka bir dünya. Esas şov, bu şov! Harekete devam. Eğlence cumhuriyeti. Görev tamam. Sahip bizi yataş’a götür. İyi uykular.

HAYAT

Hayat çağırıyor, anahtarı sende. Hayat hep istediğimiz yaşta. Hayatı renkleri ile görün. İnsanlar iyi şeylere layıktır. LC W.ikiki çocukları büyümek istemiyor! Yola gelmeyenlere. İyi ki kitaplar var. Hayal tadında gerçek. Güç yürekten gelir. Size düşünecek bir şey kalmadı, çünkü her şeyi düşündük. P.nar hindi döner alın, glu glu deyin! Fırsat günleri. Hep daha iyi bir yaşam. Uç Türkiye uç! Hayali bile güç. Hep daha iyi bir yaşam. Size konfor öneriyoruz. Mutluluğa yatırım yapın! Prestijiniz olsun. Koru kendini. Değiştir ve yoluna devam et. Değişiklik güzeldir. Hafifleyin, rahatlayın. Dünyaya yetişmeniz lazım. Kavramdan gerçeğe… Bir yaşam tasarımı! Yeryüzü cennetine davetlisin. Bazı eserler kalıcıdır. Değer! Just do it.

AŞK

Hiç tanımadığınız bir erkek size çiçek verirse şaşırmayın. Nedeni I.pulse’dır. Ateşte açan çiçekler. Boyacının aşkı. Kokusunda davet var. Güzelliğinizin farkına varın. Kıskanılmaya hazır olun. Porselen aşkına. Aşk bile bile tutsaklıktır. Aklını başından alır. İşte bunu seviyorum. İnsanın hoşuna gidiyor. Esas şov, bu şov! Erkek adama hikâye gerisi. Tek benzeri, öteki teki. Her zaman keşfetmek için bak. Kendi kurallarını yarat. Evet yapabilirsin. Nazar etme n’olur, çiğne senin de olur. Değişim zamanı. Güzel ve akıllı. Özgürlük elimizde. Ben özgürüm. istikbal’de yaşanacak çok şey var.

PARA

Her işin başı para. Bu para nerden geliyo? Akıllı paranın gittiği yer. Akıllı çalışma deneyimi. Daima en iyisi. Kaç liradır dersin? Sen her şeyi düşünürsün. Tamamen duygusal! Paranın satın alamayacağı şeyler vardır, onun dışında kalan her şey için m.ster card. Yok aslında birbirimizden farkımız, ama biz O.manlı Bankasıyız. Her zaman her yerde yanındayız! D.mirbank hayırlı günler diler….

Not: Değişik zamanlarda üretilen reklam sloganlarıyla hazırladığım bir metindir.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

her şey insanların iyiliği için, insanların mutluluğu için. Anlayamadığım nokta ise hangi insanların? Tüm dünyada reklamlar aynı sloganlar var ama milyonlarca insan mutsuz, yoksul... Saygılarımla.

Yapukay 
 03.01.2010 20:31
Cevap :
Dünyada iki tip toplum var. Sömürülenler ve sömürenler... Reklamlar hangilerine hitap ediyor dersin? Selamlarımla...  04.01.2010 10:18
 

Bu masum görünüşlü şeytan sloganlar :))insanları hazır, kotarılmış akıla götürüyor..Önce ürün üretiliyor sonra o ürüne ihtiyaç fikri ve istikamet 'Karşınızdaki tek top ağaç marş marş'..:) (bunu askerlik yapanlar iyi bilir.:).)Ne yapalım aslında azıcıkda gerekli mi ne? Tüketim,üretim,paylaşım falan..Derin yorucu bir mevxu da bu...:)..Selamlar,iyi pazarlar..

cinford 
 03.01.2010 15:09
Cevap :
Düşünmemeye iten sloganlar, şimdi bir nebze olsun düşünmek için metin derletmeye itti beni. Hep tüketelim, ama hep. Üretmeden tüketmek, nereye varır? Askerli yapmadığım için parantez içi mantığı algılayamadım. Ama düz bir mantık belli ki:) Haklısın derin mevzuu. Selam, sana da...  03.01.2010 15:15
 

Senin bu bakış açıyla yazdığın çalışmalarına bitiğyorum.Gerçek mutlulukla yetingen insanlar adına hoşgelmişsin yeni yıl.sevgilerimle

zirve özden özpınar 
 03.01.2010 13:38
Cevap :
Çok teşekkür ederim Özden'cim. Beğeninden mutlu oluyorum:) Gerçek mutluluklar yeni yılda bizimle olsun, hep birlikte. Sevgilerimle...  03.01.2010 15:09
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 246
Toplam yorum
: 1381
Toplam mesaj
: 276
Ort. okunma sayısı
: 1003
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster