Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Reyting almak

Reyting almak
 

Hepimiz şu fani dünyada anlaşılmak ve paylaşmak isteriz. Anlaşıldığımızı da paylaşıldığını görerek anlarız. Rahmetlik babam "Oğlum insan kendini beğenmese çatlar ölür" derdi. Ne kadar da doğru bir tespitmiş.

Her ne kadar aykırı düşüncelerimde olsa, beğenilmek okunmak, paylaşmak isteği benimde hakkım deyip, güya toplumu bilgilendirme adına kendimce çok önemli gördüğüm konuları yazmayı denedim. Oysa, kendimce ne kadar da önemli saydığım yazılarım okunmamaya başladı. Bu konuyu kendimce sonuca bağlamalıydım. Ya yazdığım yazılar uçtu orta yere çekmem gerekti kendimi, ya da kendi düşündüklerimi değil de okuyucunun istediği türden yazılar yazmalı idim.

Ben dünya dönüyor diyerek afaroz edilmeyi göze alacak kadar bilgin değildim. Ben açılın kapılar şaha gidelim diyecek kadar cesur da değilim. Üçgünlük dünyada herkese şirin görünmek varken niye aykırılıklar yapmak peşindeyim, bunu da anlamış değilim. Televizyonda haber ve tartışma proğramlarını izleyeceğim diye neden uykusuz kalıp evdekileri de dizi keyfinden mahrum bırakıyordum. Bu anlamsızlıkları artık yapmamaya karar verdim. 14 nisanda Tandoğanda olup da neyi isbat edecektim. Gitmemeliydim. Hem devlet büyüklerimiz işin şirazesinin kaçtığını demiyorlar mı? Artık değerli okuyucular rahat olsun canlarını sıkıcı yazılar yazmaktan vazgeçtim. Hem ne anlamı var başkalarının huzurunu kaçırıp kendimi de kimse okumuyor diye mutsuz etmenin. Ohh be dünya varmış.

Sevgili okuyucular bugün tarhana çorbasının nasıl yapılacağını anlataçağım. Tarhana çorbasının özlü olarak pişmesi için lütfen akşamdan ıslatın. Sabah kalkınca ıslatılmış tarhanayı ocağın üzerine koyun, içine de eğer pancar atarsanız hen tatlandırır hem özleşmesine yardımcı olur. Bu çorba genellikle sabah kahvaltısında doyurucu ve açlığı giderici ve de köyden getirildiği içinde ucuzdur. Hatta bedavadır. En önemliside annelerimiz ve eşlerimiz sabah proğramlarını rahatca izleme şansınıda kaçırmamış olurlar. Haydi afiyet olsun. Haa yarın da falınıza bakacağım. Beni okuyun anacığım....

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..