Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Rihanna Reyhan ve Manita Bey evlendiler! Bahtsız Juliyet aldatıldı!

Rihanna Reyhan ve Manita Bey evlendiler! Bahtsız Juliyet aldatıldı!
 

Neden ben, neden ben, neden ben?... Sorarım size illa ki her konuda bahtsız olmak zorundamıyım? Geçen sabah kan ter içerisinde uyandım ve tüm gün barut fıçısı gibi dolandım ortalıkta. Nedeni de aha şu yanda görmekte olduğunuz Rihanna denen kadın!

Rüyamda bizim Manita Bey askere gidiyordu (ki gidecek zaten), ve son akşamında bir arkadaşıyla birlikte yemekteydik. Sonra bu Zat-ı Muhterem arkadaşı:

"Abi seni yarın Rihanna'yla tanıştıracağım, senden çok bahsettim müsait misin" diyerek bu kadını hayatımıza sokuveriyor.

Bizimkisi de kaçırır mı?

"Olur kardeşim, yarın birliğe teslim olmadan önce onu öğlen yemeğine Hakasan'a götürürüm." diyerek benim

"Adama bak Çapa bile hesabı ödeyemeyip nüfüs cüzdanını bıraktığı bir mekana götürecek, neyse şirin ol seni de alsın"

"Aşkım, tamam ben yarın öğlen müsaitsim, kaçta alırsın?"

"Yok canım Rihanna'yla ben yalnız çıkacağım yemeğe, sonra bir ara seni görüp öyle giderim..."

" Hadi ordan be şaka mı yapıyor bu, askerden önceki son öğlen yemeğini elin Rihanna'sıyla yiyecek olamaz.?"

Kıskanç her Türk Genç Kızı gibi tırnaklarımı yemeye başlıyorum, ve resmen şimşekler çakıyor oramdan buramdan...

Neyse sahne 2: yer bir plazanın en üst katlarından biri. Camlar açılmıyor ve ben aşağıya bakıp:

"Manita Bey, hayır beni de alın yemeğe, söz kıskançlık yapmayacağım, kıza kötü davranmayacağım, yapma be!!!"

Ama beni duymadığı gibi Rihanna'nın kapsını da açıveriyor. Şarlatana bak ya, bu herif 2.5 senedir bırak kapımı açmayı, bulduğu tüm kapılardan benden önce geçmiştir... Domuz, alçak, manyak, öldün sen!!!

"Rihanna abla o öküzdür aslında, İvediktir o kanma kapı falan açmaz o!!"

Yaw nedense sesimi duyuramıyorum ama bir bakıyorum arkadan Zat-ı Muhterem arabaya biniyor, binerken de benim olduğum yöne bakıp 32 dişini göstere göstere sırıtıyor!!! Bu nasıl bir şeydir ya, adama bak resmen arkamdan vurdu...Aha telefon, telefon edip onu durdurabilirim, ayrılırım yoksa derim gelir bana geri... Aha çalıyor:

"Manita Bey, bak hata yapıyorsun, kalbim paramparça ve seni affedebilecekmiyim bilmiyorum...( evet bu iyi bir giriş cümlesi oldu ve kesin işe yarayacaktır)..

" Bahtsız Juliyet ben Zat-ı Muhterem, Manita Bey sanırım sana söylemeyi unuttu, telefonu o askerdeyken bende duracak, istersen boşuna kasma".

Aman Allah'ım herşey mosmor oldu birden, ya da ben, her neyse; kalbim atıyor, birden midem bulanıyor, Manita Bey'i aslında sevdiğimi anlıyorum, ve ağlamaya başlıyorum...Saatler böyle akıp giderken, Zat-ı Muhterem çıkıp geliyor, ve vuruş cümlesini utanmadan kuruyor:

"Rihanna ve Manita Bey birbirlerine aşık oldular ve yıldırım nikahı kıydılar, Manita Bey'in askerden gelmesini bekleyemediler, sen de kendine başkasını bul canım!"

Hayırrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Ve rüyadan uyandım.......

Rüyaya bak ya, ilk çıktığımızda da Simge Tertemiz ile tatile gidiyordu Manita Bey, başka bir rüyamda da sevmediğim bir hatunla çıkmaya başlıyordu, ama en azından evlenmemişti... Rihanna nasıl hatunsa bir günde kıydırdı nikahı!!!!

Bu saçma salak rüyamı kendisine anlattığımda da tepkisi aynen şöyle oldu:

"Güzelse olur canım, adını da Reyhan koyarım, müslüman yaparım, evimin kadını olur."

Rihanna Reyhan ve Manita Bey'e mutluluklar dilerim:)

Bende George Clooney'le evlenirim o zaman...

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..