Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '07

 
Kategori
Müzik
 

Rock this Partyy!

Rock this Partyy!
 

Son zamanlarda hastası olduğum bir isim Bob Sinclar... Çok klasik müzik insanı gibi görünsemde, beni biraz tanıyanlar bilirler müthiş severim rockı!

Rock this party... İşte çoştuğum bir parça. Eğer indirebiliyorsanız indirin. Pişman olmayacaksınız. Bob Sinclar arkadaşımızın. Hani " kopuyoruz " diye bir terim vardır ya. İşte bu şarkıdan sonra türemiş o. İstek dışı kafanızı sallamaya başlıyorsunuz şarkı çıkınca. Come ooon diye bağırıyor biri size. İngilizce bilmesenizde " come oon o zaman " diye cevap veriyorsunuz sizde. Başlıyorsunuz çoşmaya...

Klibide feci eğlenceli bir şarkı. İlk öyle keşfettim zaten bu şarkıyı. Klipte küçük bir çocuk oynuyor. Aklınıza gelebilecek herkesi taklit etmiş. Gerektiğinde Beatles, gerektiğinde Rapstar falan olmuş. Gerçekten çok güzel. Hani disko müziği derler ya öyle birşey. Çok gürültülü dinlemeyenler sevmeye bilir. Ama ben gençlere öneriyorum yani, ve ruhu genç kalanlara...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..