Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Roman açılımı

Sabah servisle işe gitmek için yoldayız.

Kumkapı'yı geçip Cankurtaran'a varmadan sola Sultanahmet'e doğru çıkmak için bir alt geçit var.

Burada bir cep ve trafik ışıkları.

Kurallara saygılı olan çoğu sürücü yeşil ışığın kendilerine yanmasını bekler.

Ancak, onlarca sürücüde ister özel, ister resmi plakalı olsun sırada beklemez. Doğrudan en öne "kaynak"yapar.

Bu hergün böyledir.

(Ben mi rastlamadım ne, gözünün içine baka baka ve en net ve sinir bozucubir şekilde trafik ihlallerinin yapıldığı başka bu tür bir kavşağın varlığını hatırlamıyorum...)

Özel etkinliklerin olduğu günlerde burada bir trafik ekibi bulunuyor...

Diğer günlerde ne bir trafik polisi ne de bir "EDS"...

Neyse konumuza dönersek, artık kanıksadığımız bu olaya "yok artık "dedirten birşey oldu.

Yeşil yandığında ilk biz hareket etmek üzere sıra beklerken, yabancı plakalı bir turist otobüsü önümüze geçerek "kaynak"yaptı.

Plaka yabancı, ve "RO" yazısı var...

Ben:

- Sen kalk elin "Romanı" burada kaynak yap...

Derken, yok dedi başka biri, sürücü bizdendir...

Derken bizim aracın sürücüsü söze girdi.

-Ben Romanya'ya gittim, orada yaya yola adımını attığında araçlar durur. O "Roman" değildir...

Onlarda bizde hareket ettik sürücünün "Roman"olup olmadığını netleştiremeden...

-"Oldu mu şimdi"mi?

Dediniz....

Pardon:

Siz, ne yazacağımı düşünmüştünüz?

 
Toplam blog
: 180
: 901
Kayıt tarihi
: 25.07.09
 
 

Önceleri Milliyet Gazetesi'nin "Okur Mektupları" vardı...Şimdi ise "İnternet", "Milliyet Blog" ve..