Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '15

     
    Kategori
    Dil Eğitimi
     

    Rusça

    Rusça
     

    Bu dili öğrenmek için çok uğraştım... Fono kitapları aldım.. Sözlükten sözcükler ezberledim. Kiril alfabesini öğrenmek için çokça okuma yaptım... Dördüncü yabancı dil olacaktı benim için... Audio formatında da pek çok ders dinledim ya da indirdim... Ancak halen istediğim çevirileri yapamıyorum.. Bu dil için ayırdığım zamanı İspanyolca ya da Arapça'ya ayırsaydım herhalde bunlarda istediğim sonucu alırdım.. 

    Dünyada en büyük alanda konuşulan dil olarak Rusça, batıya entegre olmuş bir Türkiye için bilim dili değil.. Ancak en az %10'u Türk olan, enerjinin merkezi bir ülke için öğrenilmesi gerekli...

    En büyük tarihi rakibimizle mücadele ve rekabet edebilmemiz için öğrenilmesi gerekli bir dil...

    Okumaya başladığınız zaman da şifre çözmek gibi... Yazıldığı gibi okunduğu için kolaylık... Ancak Türkler için konuyu öğrenebilecekleri esaslı kaynaklar da yok...

    Yine de ve yine de başka Rusça'yı Türkiye'nin geleceğine inanan herkes için tavsiye ediyorum... Rusça kaynakları okuyabilmek, çevirebilmek ve anlayabilmek için, ticaret ve uluslararası ilişkiler için gerekli...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 103
    Kayıt tarihi
    : 15.10.11
     
     

    Hukuk alanında 17 çalışmam var. Bir de yayım sırası bekleyen tarih konulu çalışmam var.  ..