Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

08 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Rüyalar gerçeğe dönüşürse

Bir rüyaydın benim için.. Hiç bitmesin diye yavaşlatmaya çaliştiğim rüyam.. Yada gördüğümde uykumu dağıtıp sabaha unutmamak için gece yarısı tekrarladığım ruyamdın sen benim..

Seni ilk gördüğümde heyecandan abuk subuk laflar ettim sende farkındasın ama kusura bakma lutfen sen benim hayalleriin sultanısın ve o hayalım gerçeğe dönuştü.

Hiç geçmesin istedim zaman, dursun istedim seni görünce... Eridim yanıbaşında.. Kalbim hızlandı ve duracakmı korkusu yaşadım. Allahım bana tüm dileklerimi bahşediyor... Hep seni diliyordum inan..

Zaman ah zaman.. seninleyken neden bukadar hızlı geçiyor bu zaman.. ne kasdı var bizimle neden bukadar uğraşıyor gamzelim kasdı neki bize.. Sanki gözümü açtım kapadım ve sen gittin...

Artık bana dokunmaz hiç birşey. Bu dünyada sana kavuşabildim hayallerimin nihayetine ulaştım ben.. Daha ne isteyebilirimki? Bundan ilerisi arsızlık olur :(

Teşekkür ediyorum tüm zahmetlerine, bana seni yaşattığın için...

Teşekkkür ediyorum bana dünyada cenneti yaşattığın için.....

Teşekkür ediyorum hayallerimi gerçeğe dönüştürdüğün için.....

Teşekkür ediyorum gözlerinden kalbine inme fırsatı verdiğin için bana...

Teşekkür ediyorum teşekkür ediyorum ...

İyiki varsın gamzelim?

Bundan sonra kim tutar beni....

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..