Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

12 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Günaydın gamzelim

Günaydın gamzelim
 

Boyutsuz bir sevda bu


Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak.

Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken, sensiz olmak…

Sen yeşil cennetimsin benim girmeye kıyamadığım kıyıpta çıkamadığım.

Uzaktayken sensiz yapamıyorum, içimdeyken kendimi senden uzaklaştıramıyorum.

Yokluğun karbon kağıdıyla kopyalanmış gibi hep acı hep keder.

Bir şey var aramızda senin bakışlarından bellli benim yanan yüzümden susuyoruz arada bir gülüşerek başlıyoruz söze ne kadar gizlesekde nafile bir şey var aramızda senin gözlerinde ışıldıyor benim dilimin ucunda.

Her şeye rağmen daha doğrusu sana rağmen verdiğim sözü unutmadım.

Şimdi karşımdaymışsın gibi tekrarlıyorum sözümü, hiç kimse sevdama senin kadar yakışmayacak ve sevdam hiç kimseyi senin kadar yaşatmayacak ne düzen bozmaktı maksadım, ne gönül eğlendirmek, seni seviyorum demek geldi içimden, birde gamzende erimek…

Mesafelere rağmen... Gurbete rağmen hergün her sabah senin hayalinle açiyorum gözlerimi sevdam volkan gibi büyüyor içimde bir zaman patlayacam hissediyorum....Herşeye rağmen hayaline diyorum günaydın birtanem.

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..