Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '08

 
Kategori
Rüyalar
 

Rüyalarım

Merhaba Sevgili Okurlar ve Yazarlar. İlk deneyimim olduğu için bir hatam olursa şimdiden özür dilerim. Ben olucak şeyleri aylar önce yada iki hafta öncesi rüyamda görüyorum. Önceden pek önemsemiyordum. Ama zaman içinde gördüm ki bire bir rüyamda gördüğüm olaylar aynen bir bir oluyor. Etrafımda ki kişilerle ilgili bir rüya gördüğümde bunları onlarla paylaşıyorum. Arkadaşlarım, ailem ve de eşim bana sormadan bişey yapmazlar. Bu durumum ne anlama geliyor pek çözemedim ama dediyim herşeyin doğru çıkması da düşündürüyor beni. Televizyonda bu konu ile ilgili pek çok yorum dinledim. Herkes çok konuşuyor ama dedikleri yorumlar ve anlattıklarını pek bağdaştıramıyorum. Çoğu açıklamalar bana çok saçma geliyor. Bence bu çok güzel birşey. Yaşamayan hiç kimse anlayamaz. Psikolojik bir sorun olarak gösteriliyor. Ama benim böyle bir sorunum yok. Çünki ben ilk kez sizinle paylaştım bu durumumu. Bu tür olaylar yaşayan kişileri çok dinledim. Bencee alay edilecek ve dalga geçilicek bir durum yok ortada. Belki de 6. hisleri güçlü olan kişiler bu rüyaları görüyordur. Umarım herkes bazı gerçekleri önceden görür de ona göre adım atar. Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 4
: 884
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

1977 yılında İstanbul da doğdum. İlkokul ortaokul ve lise yi İstanbul Tuzla da okudum. Üniversite..