Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '16

 
Kategori
TV Programları
 

Rüzgarın Kalbi dizisi bu gece final yapıyor.

Rüzgarın Kalbi dizisi bu gece final yapıyor.
 

Bu sabah bir aydan fazla zamandır blog yazısı yazmadığımı fark ettim. Hiç bu kadar uzun süre yazmamazlık etmemiştim daha önce.En son yazımı Amerika'dan döndüğüm ilk günlerde yazmışım.21 Eylül tarihli bu yazımdan sonra elim internete gitmemiş anlaşılan.

Bu ihmalkarlığın sebeplerini yazacak değilim bugün.Sanırım içimden gelmedi yazmak.

Bu kadar aradan sonraki ilk yazım gene televizyon dizileri ile ilgili olacak .

Geçtiğimiz günlerde çok severek izlediğim bir dizinin final haberini duydum.Ani olan bu final beni üzdü biraz. Zira Rüzgarın Kalbi adlı bu diziyi ilk bölümünden bu yana zevkle izliyordum. Gerek dizinin geçtiği yerler , gerek oyuncuların etkisi beni bu diziyi merakla bekler kılmıştı her hafta.

Foça'da geçen bu dizi anlattığı güzel aşklarla gecelerimizi daha yaşanır yapıyordu.

Dizinin neden ani final yaptığını bilmiyorum. Bir çok anlamsız dizi devam ederken neden sonlandığı yaşamımızdaki daha başka anlamsız bir dizi  olay gibi anlayamadığım bir durum.

Artık bir çok şeyi sorgulamamaya, rasyonel bir kafa ile sebep aramamaya kendimi alıştırdım.Zira ararsam bulamıyorum. Bulamadıkça da daha çok üzülüyorum. 

Bahçemde kuşlarımı dinleyip, begonvillerimi , japon güllerimi seyredip kendi  dünyamda yaşamaya gayret ediyorum. 

Ne zamana kadar mı?

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..