Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

S.S. Milliyet Blog Evleri projesi için Ankara'dan arandım!

S.S. Milliyet Blog Evleri projesi için Ankara'dan arandım!
 

Muhalif olmak her zaman iyidir arkadaşlar!

Yazılarımız takip ediliyor biliyorsunuz!

Bugün Ankara’dan arandım! Ankara’nın kodu çıktı telefonumda!

“Ahmet Bey nasılsınız biraderim!”

“Tanıyamadım sizi!”

“Tanımazsın! Okuyoruz yazılarınızı! Önemli konulara temas ediyorsunuz!”

“Sağ olun! Ne için aramıştınız?”

“Bir teklifimiz olacak size!”

“Nedir?”

“Site kuracakmışsınız duyduğumuza göre!”

“Şaka yapıyoruz! Arsa nerede? Para nerede?”

“Hallederiz gözüm!”

“Bırak şakayı! Şakaya şaka ha! Âlemsiniz! Hakikaten kimsiniz siz?”

“Ciddiyiz! Arsaysa arsa, paraysa para! Yalnııız..!”

“Yalnız ne?”

“Tüm blogcular Anayasaya evet diyeceksiniz! Arsa da hazır, para da!”

“Yapma!”

“Valla!”

“Aslında iyi fikir ama ben bunu arkadaşlara bir sorayım!”

“Sorup ne olacak? Sen evet de gerisi gelir! Hatta elektrik, su, yol da bizden!”

“Şaka yapıyorsun!”

“Yemin ettik ya!”

“Ben gene bir sorayım!”

“Yarın bu numaradan ara beni!”

“ Kimle görüşeceğim diyeyim!”

“Ben çıkarım direkt!”

“Olur!”

Ne diyorsunuz arkadaşlar! İş ciddi galiba! Adam haber bekliyor!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..