Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Saat gece oniki sevenle sevileni ayırdı

Saat gece oniki sevenle sevileni ayırdı
 

Saat gece ONİKİ sevenle sevileni ayırdı


*Hayat gülüşüne bak bu gece sevenle sevileni ayırdı

Saat oniki gösteriyor

Pencereme yağmur tanecikleri vuruyor

Ama yine içimde hüsran yine içimde ufkun

Ah şu geceler var ya sevenle sevileni ayırdı

Saat gece oniki gösteriyor

Yaktım bir sigara resmine baktım

Belki adına türkü yakamam

Ama şiir yazabiliyorum


Ahh sevdiğim saat gece oniki gece sessiz sokaklar kederli

Saat oniki herkes uyudu

Sokaklar ıssız, kimsecikler yok

Bir ben bir de yalnızlığım

Seni dinliyorum

Kulağımda kalmış sesin ve seni anıyorum

Bu karanlık, ıssız loş sokaklarda her korktuğumda


Sessini duyuyor
Her üşüdüğüm de ise
Sadece seni düşünüp içimi ısıttıyorum sevgili

* Bu sitemin bana mı eyy sevdiğim

Hayatın çarkında dönerken

Elimde bir kalemimle seni yazarken

Nerdeydin ey sevdiğim geceleri ağlarken

Sokaklarda ayaş olurken nerdeydin ey sevdiğim…

Karanlık sokaklardaydım kaybetmiştim bir sevgiliyi

Belki hani bulurum diye

Aradım işte o boş sokaklarda deli divane halde

Bir bilsen seni yazmışım kalbime

Arasalar bulamazlar seni göremezler ki

Seni kaybettim ama kalbime yazdım

Nasıl sevgiymiş bu bende ki sevgilim

Unutsan da sen beni

Anılarla yazdım seni kalbime unuttum desem de inanma sakın…

*(Kenan’teşekkürler)

 
Toplam blog
: 48
: 2363
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

1982 Ankara doğumluyum.  Hayatta farklı pencereden bakan ve hayattı seven biriyim. Yalanda dola..