Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Sabriye'nin cevabı

Sabriye'nin cevabı
 

Yok, abi, ben ne yaptığımı biliyorum o adama gitmem/Kapımı elli kere çalsa, yine de elimi eline vermem/İsterse sırıl sıklam aşık olsun/akşamları kaldırımlarda yatsın/Kendi bileceği iş


Yok abi, ben ne yaptığımı biliyorum o adama gitmem
Kapımı elli kere çalsa, yine de elimi eline vermem
İsterse sırıl sıklam aşık olsun, akşamları kaldırımda yatsın
Kendi bileceği iş, ben öyle kayıkçıya filan , olmaz
Beni kimler istedi biliyor musun sen? Hepsine kitaksi
Yok. Benim kitabımda yazmaz; yalvaran ,yakaran
Bir kız için içip Kurtuluş’ta “Sabriye...”diye naralar atan
Olur mu ya, rezil oldum elaleme,bir duymayan sağır sultan
Ben bu hallere düşecek kız mıyım; elim ayağım düzgün
Gerçi biraz yandan bakarım erkeklere, gözlerim süzgün
Ne yapalım yani, kalbimi soracak olursanız, birisine vurgun
O da köftehor, çekti gitti bir Romanla , Allah kahretsin
İşte o zamandan beri yüreğim yanıktır, ama o da ne etsin
Aşk belası işte; gözü bizi görmedi, bir sirkeli karıya kaçtı
Ne kadar söylediysem dinlemedi moru; aldı dağları aştı
İşte ben de ortalarda, dolaşırım, evlere giderim, temizliğe
Evlerin beyleri çoğu kez sarkarlar, hiç yüz vermem
Bilmem böyle ne olacak benim halim, bir fal açtırdım
Galiba benim kısmetim başka yerden,Almanya’dan gelecek
Kafasında o biçim bir şapka, herkese çıkarıp selam verecek
Ne yapayım yani, işte güzellikse güzellik, alımsa alım
Kısmet bu, kolay kolay çıkmayacak, bekleyelim bakalım
Abi, sen de sağa sola bir haber et, göz kulak ol, anlarsın işte
Senin boyunda, senin eninde, senin gibi gözleri mavi olmalı
Adama , güzel sözler söyleyince insanın gözleri dolmalı
Bekliyorum, bekliyorum ama , nerde, sen de hiç bakmıyorsun
Kalpten kalbe bir yol bulup, gözlerimden dalıp çıkmıyorsun
Başka ne yapabilirim ağabeyciğim. İşte bu köşe başında
Kısmet bulmak kolay mı, hele bu benim geçmiş yaşımda.
Neyse, işte benden bu kadar , Sabriye kalkıp işe gider
Sen hele bir kez daha düşün bu işleri, Sabriye başka ne ister?

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..