Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '13

 
Kategori
Deneme
 

Saçlarımda bile hayatın ayaz izleri var

Saçlarımda bile hayatın ayaz izleri var
 

Üniversite bahçesinde çekilmiştir..Üniversitenin adını yazıp yazmamakta kararsız kaldım belki resimdekilerin sakıncası vardır kimbilirrr


Sene 1988-89...

Üniversite öğrencisiydim bir yandan da kızımı dizlerimde sallar sınavlara çalışırdım. Teyp vardı o zamanlar ve kasetler tabiki.. Ahmet Kaya çalardı duvarlar konuşmuyor anne derdi ben ağlardım ...

O zamanlar Ahmet Kaya kasetlerinin satışı yasaktı. Saklı gizli alırdık.

Sene 2013.....

Bu ne yaman çelişki anne kurtlar sofrasına düştüm hani benim gençliğim nerde ? Hala Ahmet Kaya dinliyorum..

Ve hala aynı şarkı..

Ve hala aynı şarkıda ağlıyorum...

Tek fark bu sefer hem içimde yaşattıklarım ve yaşatamadıklarım adına hem de  insanlık adına birşey yapamamak adına,

Ve değiştiremediklerim adına...

''İnsanları düşün ANNE düşün ki yüreğin sallansın düşün ki o an güneşli güzel günlere inanan mutlu bir Yusufcuk havalansın !''

Saçlarına yıldız düşmüş koparma anne AĞLAMA ....

 

 

   

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..