Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '17

 
Kategori
Eğitim
 

Saçma Bir Düzen

Öyle bir düzen ve dönemdeyiz ki  eğitim olmadan olmuyor eğitim oldumuda çektiğin sıkıntılara değecek sonuç elde edilemiyor. 

Sürekli bir şekilde değişen bir eğitim sistemi var oturmuş bir sistem olmadığı için  bir önceki sistem ile okuyan öğrenci bir sonraki sistem geldigine o kadar emeği hiçe sayılıyor ve deniyorki yeni sistem bu artık bunu okup bitiren kabul görecek bir nesil olduğu gibi çöpe gidiyor ''İŞSİZLİK'' denen olayın temeli işte tam olarak da buradan kaynaklarıyor özgeçmiş hazırlama dersleri vermek yerine o çöpe attığınız emeklere sahip çıkmanız gerekmektedir. İnanıyorum ki imkan sağlandığında her şey olacaktır.

Üniversite okuyorsunuz bu sefer 4 senelik olacak diyorlar iş alımı yapan kişi ise ilk okul mezunu sistem böyle bir seçme ve seçilme hakkı vermiş işte. 

Senin ne şartlar altında eğitim gördüğünün hiç bir önemi yok bu na ek olarak vereceği ücret asgari ücreti geçmeyecek bir bütce olacak.

Bundan eminim ki ülke yöneticilerinin bu durum ile uzaktan yakından alakası yoktur.

Var oldukları idda eden bir kaç kurum ise olayı tamamen yanlış anlamış.

Her sene değiştirdikleri sistemler yüzünden emekleri çöpe gitmiş bir nesil yetiştirip onlara özgeçmiş hazırlamayı telefon konuşmalarının nasıl yapılacağını öğretmek yerine o zamanın şartlarını ona geri kazandırmaya yönelik çalışmalarda bulunulmalı.

Ülkemiz gençlerinin temel sorunu ümidsizliktir. 

Çünki sistem bize ancak bunu sağlıyor.  Emek verip okuyorsun ve sonunda bir kurum sana özgeçmiş nasıl doldurulur bunu öğretiyor...

Öğrencinin emeğini desteklemek yerine boşa çıkarmaya çalışan bir sistem var.

 

 
Toplam blog
: 10
: 138
Kayıt tarihi
: 06.09.16
 
 

Her insanın yaşadığı en az iki hayatı var. Biri bildiğiniz vitrinlik diğeri bilmediğiniz derinlik..