Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '17

 
Kategori
Eğitim
 

Bağımsız Hareket Öyküleri

Bağımsız Hareket Öyküleri
 

Bağımsız hareket kursu resim


Arkadaşlar bağımsız hareket kursumuz yarında devam edecek. Hikâyelerimizi ve duygularımızı da kamuoyuyla paylaşacağız.

Şimdi öğrencilerimiz bu akşam yakınlarındaki bir komşuya gitme yâda bakkala manava gitme hikâyelerini anlatsınlar. Ben bir hikâyemi anlatayım daha önceleri ben evliydim. O zaman ikinci oturduğum eve gidiyorum.  Sokakta kapıları sayarak evimize giriyordum. Üçüncü kapı bizim apartmana aitti. Ben yanlışlıkla ikinci kapıya girmişim paspasa basınca biraz şüphelenir gibi olduysam da olabilir dedim. Aynı daireye üç numaraya bastım birden karşımda bir kadın hih dedi ablamızı korkutmuş olduk.

Sonraları da kaybolma hikâyelerini anlatacağız ben İzmir’e tayin olduğumda iş yerimi buluncaya harita oluşturuncaya kadar epey sıkıntı çekmiştim. Yine evli olduğum dönemden bir hikâye. Eve yeni taşınmıştım. Biliyorsunuz biz işaretlerden faydalanmak harita oluşturuyoruz sesler kokular ve inişler çıkışlar zemin farklılıkları bizim için işaret arkadaş evimi ya geçiyorum yâda kapıyı bulamıyorum. Şöyle bir yöntem bulduk. Ben yaklaştığım zaman eşim balkona çıkacak. Benim baston tıkırtımı duyunca kapıyı açacak. Sonra haritalamayı oluşturduk ve evimizin yolunu bulduk.

Öğrencilerimiz lütfen yarına kadar Ahmet ünüvarın bağımsız hareket kitabına şöyle bir göz atsınlar. Birde öğrendiklerini tekrar etsinler. Haftaya cumartesi zaten baston dağıtacağız her görmeyenin bastonu olmalı. Bu kitabı mutlaka indirip bulundursunlar ileriki dönemlerde de gerektiğinde bu kitap’tan faydalanabilirler.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..