Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '19

 
Kategori
Şiir
 

Sahile Vurmak Gibi

Anladım ki, göçüm var öte gidesi haslet
Sanki, gönlüm razı mı sahile vurmak gibi
Kimler ateş, kimler kül zaman ötesi vuslat
Düşmeye gör aniden sahile vurmak gibi!

Kısır döngü sonbahar kimse hiç yakınmasın
Hangi el, neyi tutsa tiz uğultu diz boyu?
Cevapsız zorlu şiir! İster hiç okunmasın
Sorular umut katsa dumur bu ya, iz koyu!

Peşrevinde hüzzamı bir türlü sevemedim
Vefasız o yıllarım birde benden yorgunmuş
Verir miyim rızamı? Can terli d/övemedim
Kim soracak hallerim adımlarım durgunmuş!

Keşke tahtı bulsaydım derdi candan salındı
Ket vurulsa dilime anar hecem sözünden
Gurbete gider miydim ömrüm benden çalındı
Girilse naz gönlüme yanar zalim yüzünden!

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..