Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Tiyatro
 

Sahne korkusu...

Aslında sahne korkusu , bir anda olan heyecanın karşılığı olarak meydana gelen bir tür durum da denilebilir. Bunun pek çok anlamı olsa da bu terim daha iyi anlattığı için böyle bahsetmek istedim. Heyecan , insanda var olagelen ve bazen insanı zor duruma düşürse de aslında yadırganmayacak bir duygudur.Gelelim sahne korkusu durumuna ;
her oyuncu , tiyatrocu ve yaratıcı insanlar bu duyguyu hissetmişlerdir.Ama bu duyguyu her sanatçı nasıl hissettiği konusunu bilmem mümkün olmasa da , insanın doğası gereği var olan ve en üzücü noktası ise insanı karamsarlığa itmesidir.

Bu konu üzerine kendimi de katmak isterim. Aslında bu sahne korkusunu üzerinden atamayanlardanım ki bu duyguyu bende daha çok belirginleştirmektedir. En belirgin olan bir nokta da budur , yani bu duygunun üzerine gidilmemesi sonucu istenilmeyen durumlar sergilenmektedir. Ne yapılmalı diyerek bu duyguyu anlatmak bana göre anlatmak zor olsa da , bence en önemli olanı ise o korkunun üzerine gitmek ve sanki sıradan bir durummuş gibi davranmak gerektiğine inanıyorum...

Kendimi anlatmaya kalksam , zaman bana yetmez ,
Halimi arzetmeye kalksam , içimde olan aşk buna müsade etmez,
Derdimin sevgi olduğunu anlatsam , vicanım kabullenmez,
Kendimi bildim bileli sevgi üzerine bu heyecanım tükenmez.

Sevgilerimle...
Selman GÜLEÇ

 
Toplam blog
: 17
: 1283
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

Aslında kendimden nasıl bahsediyim , çok mütevazi bir insanım; kolay kolay hiç sinirlenmem. Bu durum..