Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sahte Etiket

Geçen gün bir televizyon programında bir psikolog doktor toplumsal konuları konuşurken şöyle söylüyordu, ´eskiden daha çok erkekler tedavi olmak için başvuruda bulunuyorken son yıllarda kadınlar daha çok başvurmaya başladığını görüyoruz. bir dönem kadınlar erkeklere çektiriyorken şimdilerde yeni kuşak genç erkekler kadınlara çektirmeye başladılar, erkekler kadınlara uzun süre ilişki istemediklerini açık açık söylüyorlar, çağ çok değişti´..

Bir bilim insanının gerçek tespit ve itiraflarını ilginç bulduğumu söylemek isterim. 

Ne erkeklerin ne de kadınların çektirmeye haklarının olmadığını düşünüyorum. Taraflar her konuda açık oldukları sürece doktorun söylemiş olduğu ´çektirrme´ gibi çağdışı yaklaşımlar olmayacaktır diiye düşünüyorum.

İki genç insan arasında açık sözlü olmak çok önem arzetmektedir. Bunun altını çizelim bir defa. Yapay yaklaşımlar ilişkiyi sonlandırır eninde sonunda.

Kadın erkek diye ayırmıyorum. Erkek de açık sözlü olmalı kadın da.

İliişkide bir kere yalan ve kandırmaca kesinlikkle olmamalıdır..Her ikisinden birinin olduğu yerde asla sevgiden söz edilemez.

Bakınız gençliğimde yaşamış olduğum bir anektodumu anlatayım kısaca..

80 veya 81 yılında henüz askerlik görevime gitmeden bir gün kız arkadaşım hediye paketi içinde giysi ürünü getirdi bana ve eve gidip paketi açtığımda ne ile karşılaştığımı tahmin edersiniz..

´Güzel bir giysi ürünüyle´ dediğinizi duyar gibi oldum.

Doğru. Giysi ürünü tam zevkime göreydi ama büyük bir sahte ve kandırmacılık vardı işin içinde. Bir an kendimi aptal salak hissetmiş çok üzülmüştüm.

Ne oldu biliyormusunuz..

Ürün etiketi çok ünlü bir markanın etiketinin iğne iplikle el ile dikilmiş olduğunu görmüştüm.  Beni kandırmıştı ünlü markadan giysi satın aldım diye.

´Olur mu´ demeyin, oldu.

İnsan sevdiğine böyle bir şey yapar mı..

Yaparmış demek ki.

Ertesi gün kendisine söylemiştim ´neden sahte etiket diktin´ diye. Ne söylediğini hatırlamıyorum şimdi, 40 yıl geçti aradan çünkü.

O günden sonra o ünlü gerçek marka ürünleriyle boğmuş olsa da beni kırılan bardak misali yapıştırılmış olsa da o baardaktan su içmek olmadı.

Siz siz olun dürüst olun sevdiğinize karşı kazanan siz olursunuz.

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..