Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '16

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Şair Dr. Nedim Uçar'a armağan

Şair Dr. Nedim Uçar'a armağan
 

Dr. Şair Nedim Uçar bir kitap imza gününde ...


Şair Nedim Uçarla ilk olarak 1991'de Yunus Emre SEVGİ YILI'NDA Eskişehir'de tanışma ve görüşme fırsatını buldum. O günlerde Sayın Nedim Uçar Eskişehir'de İl Emniyet Müdürü idi. Görevinin başında dürüst çalışkan ve üretken bir insandı.

Aradan çeyrek asır geçti. Daha sonra birkaç yerde şiir, sanat, edebiyat günlerinde biraraya geldik ve dostça görüştük. En son olarak bana yeni yayımladığı "Gönlümün Irmakları " (şiirler) adını taşıyan kitabını armağan etmişlerdi.  

İşte o günlerde kendilerine armağan ettiğim ufak bir dörtlük yazmıştım. O günlerin  anısına bu dörtlüğümü Sayın Dr. Nedim Uçar'a bir demet karanfil niyetine armağan ediyor, Sayın UÇAR'a sağlıklı günler diliyor, selam ve saygılarımı sunuyorum...  

DÖRTLÜK 

Şiirde muştu gibi getirdin ırakları

Vadilere naz eder yurdumun ırmakları

Eskişehir'den gelir Yunus Emre misali 

Beni de düşüdürür " Gönlümün Irmakları "...

 

Abdülkadir  GÜLER 

09 Aralık  2013-  SÖKE

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..