Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '16

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

SAMSUN BÜRO MEMUR-SEN'DE VEDA

SAMSUN BÜRO MEMUR-SEN'DE VEDA
 

Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Üyesi Şube Mali Sekreteri Osman Çırak, Şube Yönetimine ve Samsun'a veda etti.

İçişleri Bakanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği sınavını kazanarak Samsun İl Nüfus ve Vatandaşlık İl Müdürlüğündeki görevinden ayrılan Osman Çırak, Ağrı Valiliği İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürü Olarak atandı. İş yerinden ve Sendika Yönetim Kurulu üyeliğinden Yeni görevine başlamak üzere ayrılan Çırak’a Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Üyelerinin katılımı yönetim Kurulu tarafından Samsun Öğretmenevinde yemekli veda toplantısı düzenlendi. Toplantıda konuşan Karabiber;

Katılımınızdan dolayı teşekkür ederim . Birlikte çalışmaktan ve Osman Beyi Tanımaktan çok mutlu olduk, Osman Beyin  yeni bir göreve atanmasından dolayı burada toplanmış bulunuyoruz. hüzünlü ve mutlu günleri paylaştık, yönetim kurulu arkadaşımızın ayrılmasına üzgünüz ancak terfi etmesinden dolayı mutluyuz.Sendikamıza verdiği katkılardan dolayı kendisine teşekkür ediyoruz.  Sendikamızda gösterdiğiniz başarılı çalışmaları da yeni görev yerinizde de göstereceğinizden eminim.  yeni görevinde başarılar dilerim.dedi.

 Eski Genel Başkan Yardımcısı İdris Maden Konuşmasında, Büro Memur-Sen Büyük bir aile, Ağrı'da da bir evimiz kardeşimiz oldu, birlikte Sendikamız için güzel faaliyetler yatık.yeni görevinizi de başarı ile yerine getireceğiniz görüşündeyim. Tekrar tebrik eder yeni görevinizde başarılar dilerim. Dedi.

Çırak, Katılımınızdan dolayı teşekkür ederim. İçişleri Bakanlığı Görevde Yükselme Ve Değiştirme Sınavı İle Ağrı Valiliği İl Planlama ve Koordinasyon Kurulu Müdürlüğüne Atanmış bulunmaktayım. Sizlerle birlikte çalışmaktan mutluluk duydum. Ağrıda bir eviniz var. Her zaman beklerim. Benimle birlikte olan siz değerli arkadaşlarıma iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin Allahasmarladık. dedi

Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa KARABİBER tarafından hediyesi verilen Ağrı Valiliği İl Planlama ve Koordinasyon Kurulu Müdürü Osman Çırak Sendikaya ve ve Samsun'a veda etti. 

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..