Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '12

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Samsung Galaxy W Kullanıcı Incelemesi

Samsung Galaxy W Kullanıcı Incelemesi
 

Samsung Galaxy W


 

Birkaç aydır Samsung Galaxy W kullanıyorum ve telefonu fikirlerimi paylaşacak kadar deneyimledim. Daha öncesinde ise HTC Wildfire S kullanıyordum. Samsung Galaxy W, benim gibi çok büyük ekranlı telefon sevmeyen ve cep telefonundan donanımsal olarak çok büyük beklentisi olmayan kullanıcılar için fiyat/performans bakımından son derece uygun bir telefon. Zaten her yerde bulabileceğiniz teknik özelliklerine değinmeden, kullanım deneyimlerimi sizinle paylaşacağım.

Kullanım özellikleri:

Daha önce Android işletim sistemli bir telefon kullandıysanız, Samsung Galaxy W kullanırken hiç sıkıntı yaşamayacaksınız. Ilk kez Android tabanlı cihaz kullanacaksanız da birkaç günlük alışma evresinin ardından hızlıca alışabilirsiniz. Telefon Android’in 2.3 sürümü ile gelse de, bu bence çok büyük bir dezavantaj değil. Android’in neredeyse tüm nimetlerinden faydalanabiliyorsunuz. Ancak genel olarak stabil çalışan telefon, zaman zaman ekranın kararmasıyla bir süre kilitlenebiliyor. Nadiren de olsa rehbere ulaşmaya çalışırken telefonun kilitlenmesi özellikle de acil bir görüşme yapmanız gerektiğinde gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor.

Performans:

Samsung Galaxy W, 1.4 Ghz hızında tek çekirdekli bir işlemci ve 512 MB ram barındırıyor. Bu da Android 2.3 çalıştıran bir cihaz için yeterli. Cihaz muhteşem bir performans sergilemese de, tüm uygulamaları ve oyunları sorunsuz çalıştırabiliyor. Bu fiyat seviyesindeki bir cihazdan da özellikle oyunlarda yüksek performans beklemek zaten haksızlık olur. Ekran: 3.7 inch ekranla gelen Samsung Galaxy W, benim gibi büyük ekran sevmeyen kullanıcılar için ideal bir ekran boyu sunuyor. Ekran çözünürlüğü ise yeterli. Dokunmatik özelliklerinde ben herhangi bir sorun yaşamadım bu güne kadar ve ekranın tepki süresi de gayet iyi.

Kamera:

5 MP kamerası özellikle gün ışığında hem fotoğraf hem de video için son derece tatmin edici. Düşük ışıkta doğal olarak karıncalanmalar oluşsa da, bu hemen hemen tüm kameraların ortak sorunu. Üst seviye akıllı telefonlarda bile bu sorun can sıkabiliyor. Orta seviyenin de altında bir akıllı telefon olduğu düşünüldüğünde Samsung Galaxy W kamera ve video performansıyla beklentileri karşılıyor. Samsung Galaxy W ile çekilmiş örnek video.

Ses Kalitesi:

Cihazın ses kalitesi için ancak vasat diyebilirim. Daha önce aynı GSM operatörüyle aynı lokasyonlarda kullandığım iPhone 3G, HTC Wildfire S ve hatta Nokia 5230'un bile ses kalitesi daha iyiydi. Samsung Galaxy W beni bu konuda hayal kırıklığına uğrattı.

-----------------------------------------------

fatih.ustun {at} gmail {nokta} com

http://faati.net

twitter.com/faati

 
Toplam blog
: 7
: 4329
Kayıt tarihi
: 04.09.12
 
 

Bilgi Teknolojileri Uzmanı, Sosyal Medya Meraklısı   ..