Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

Sana hayat dedim...

Sana hayat dedim...
 

Sana HAYAT dedim...
 
Sen HAYAT ne demek biliyor musun?
 
Sana hayatım dedim hayatın içinde benimle olan... Biz olan demek...
 
Hayat demek kaderin çizdiği yolları birleştirebilmek demek...
 
Yolun uzunluğuna zorluğuna engellerine bakmadan adımlarımız atabilmek demek,
 
İyisiyle, kötüsüyle, 
 
BELKİ;
 
Doğrusu ve yanlışıyla,
 
Belki bir bütün belki yarım ...
 
Ama yan yana omuz omuza...
 
Yıkılmamak için yaslana yaslana...
 
Belki yorgun...
 
Genç değil...
 
Amma huzur dolu yarınlara...
 
Hayat bazen istem dışı hayatlardan çalmaktır...
 
Bununbir gönül hırsızlığı olmadığını bilmeden...
 
Çalmak...
 
Kendi ve onun zamanından...   
 
Ayrılık ölüme, vuslat sehere denkse… 
 
Demişler hayatta...
 
Seve seve beklemek karşılamak...
 
Hayat demek birlikte batabilmekse...
 
Bataklıktan aydınlığa çıkabilmenin görünmez eli demek... 
 
Hangi kelimeyle bağdaştırdın kendini ...
 
Kim içten HAYAT'IM diyebildi...
 
Dedi de sen ne yükledin bu hayata...
 
Belki zor günlerimizde yan yana duramadık...
 
Ama en yakınıdan daha yakındım sana...
 
Belki gecelerine eş olamadım...
 
Gündüzleri karşılayamadık birlikte...
 
Ama...
 
Hayattın...
 
Aldığım her nefeste...
 
Belki hissettiremedim kabahat bende...
 
Sen çocuk ruhuma HAYAT veren sen içimdeki çocuğun masum yüzü derken....
 
Hayatımı yaşıyorum diye sevindiğim zamanlarım oldu çoğu zaman...
 
Hayatı mı yaşıyorum diye düşündüğüm zamanlarımda...
 
Doğru söyle lütfen demiş bir yazar;
 
Tarafından sevilecek kadar HAYAT'IM kaldı mı?
 
Mehmet Ercan'ın DUDAK PAYIM dan adlı  kitabından alınan bir cümle ile sonlandırmak istiyorum kelimelerimi...
" Ve sonra sen çıktın karşıma.
Allahın bana 'bak sana ne yazdım'deme şekliydin."
 
Kısacası HAYATTIN...
 
Kısacası HAYATIM...
 
 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..