Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '13

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sanal hırsızlık hakkında herkesin okuması gereken bir yazı!

Sanal hırsızlık hakkında herkesin okuması gereken bir yazı!
 

LÜTFEN BİR DAKİKANIZI AYIRIN VE NE OLUR OKUYUN, PAYLAŞIN!

Kendimi uyanık sanırım daha doğrusu sanırdım! Bu gün anladım ki bir aptalmışım!

http://converseayakkabı.com/index.php?route=common/home

Yukarıda adresini  vermiş olduğum internet sitesinden bir ayakkabı siparişi verdim. Telefon ile yaptığım görüşmede yetkili kişi converse ile anlaşmalı yan kuruluşu olduğunu ve ürünlerini sattığını söyledi. Hani şu netten sipariş sitelerinden biri!

Nette bir problem yok. Site güzel ve inandırıcı! Konuşan adam tam bir profesyonel beyefendi! Ee 125 TL'lik spor ayakkabı 69 TL. Ben de siparişimi verdim tabi!

Uzatmayayım, PTT ile gönderilen koliyi bu gün (25. 09. 2013) aldım ve 69 TL ücreti ödedim. Paketi açtığımda içinden pazarlarda satılan 1 TL ' lik naylon banyo terliklerinden çıktığını gördüğümde resmen ŞOK oldum. Kandırıldığımı anladım. Ama iş işten geçmişti. Anında PTT şubesine gittim, ürünü verip paramı almak için. Ancak memleketimizde resmi kurumlar mağdurdan yana değil de, çalan çırpandan yana olunca ödediğim 69 TL. henüz firmaya gitmediği halde geri alamadığım gibi PTT çalışanlarınca bir de alay konusu oldum!

Sonra firma iletişim telefonlarını aradım. Cep numarımı önceden bildikleri için açmadılar tabi! Bir saat sonra farklı bir cep numarı ile aradım açtılar! Ağzıma geleni saydım söyledim tabi. Tüketici haklarına şikayet edeceğimi, sanal ortamlarda herkesle paylaşacağımı, kanuni yoldan hakkımı aracağımı söylediğimde telefonda adının Baran ! (o da sahte eminim) olduğunu söyleyen beyefendi! "istediğini yapabilirsin bizi bağlamaz, sorun yok şeklinde umursamaz bir tavır ve küstahlıkla) cevap verdi. Ben ısrar edince de yanlışlık olduğunu, doğuya gönderecekleri yardım paketlerinden birini bana hata ile gönderdiklerini, durumu düzelteceklerini söyledi!

Hemen paketin üzerindeki adresi araştırdım tabi. Öyle bir adres yok! Adres doğru da öyle bir "mağaza" yok! Verdikleri iletişim telefonları da "gizli" ve eminim sahtedir!

Benim canım yandı. Paradan çok böylesine APTAL bir duruma düştüğüm için tabi! Açıkçası gurur ve onur meselesi yaptım bu durumu! Aslında PTT dağıtıcılarının dediğine göre internet üzerinden bir çok kişiyi kandırıyorlarmış bu yolla! Cep telefonu siparişi veren ciddi bir meslek sahibi kişiye gelen paketten bir kalıp sabun çıkmış düşünün!

Lütfen internet üzerinden alış veriş yaparken dikkatli olun! Ve sizlerden ricam net adresi ve telefon numaraları yazılı olan bu mağazayı benim ve benim gibi mağdur olanların adına bir kez arayıp, yaptıklarını yüzlerine vurun!

Ki; belki bir parça korku ve endişe adına başkalarını da kandırıp, yeni kurbanlar edinmezler kendilerine!

Çünkü devlet bizi korumuyor! Yaptığım tüm başvurularda ( Tüketi hakları da dahil) malesef olumlu bir cevap alamadım! Kısaca devletimiz, çalandan, çırpandan, soyguncudan yana! PTT Kargo Hizmetleri de tabi!

İş yine bizlere düşüyor! Kendi söküğümüzü kendimiz dikeceğiz!

 Lütfen, bir parça duyarlı olalım gerek internet gerek telefon aracılığı ile bu sahtekarlığı yapan firmayı arayalım ve şikayetçi olalım ve sanal ortamlarda paylaşalım ki başkalarının canları da yanmasın! 

 
Toplam blog
: 47
: 648
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

Bandırma doğumluyum. İşletme mezunuyum. Amatör olarak uzun yıllar atletizmle uğraştım. Okul hayat..