Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
401
 

Sanat ve sanatıçı dünyanın her yerinde evrenseldir, bunun aksini iddia etmek için...Bilemiyorummmm

Sanat ve sanatıçı dünyanın her yerinde evrenseldir, bunun aksini iddia etmek  için...Bilemiyorummmm
 

''Mersin'de Sanat Etkinlikleri Derneği'nce bu yıl 10.'su organize edilecek olan; 'Uluslararası Müzik Festivali' için daha başlamadan yorumlar gelmeye başladı

Alehte ve lehte. 

Olacak abi...
***

Yine “evrensel” yerine “ülke sanatçıları” çoğunlukta!

Uluslararası Festival böyle mi olur?



''1 Mayıs 2011 tarihinde başlayacağı bildirilen festivalin programını vasat bulmuş Mersin’li sanatseverler: “Mersin'in kültürel ve tarihi zenginliklerini çok sesli ve evrensel müzikle buluşturmayı amaçlayan 'Uluslararası Müzik Festivali'nin, bu yılki programı da yetersiz. Programda yer alan sanatçıların çoğu evrensel sanatçı olacağına ülkemiz sanatçıları olmuş.'' demiş.

Vayyyy!
***
Evvet dostlar böylesi büyük organizasyonlarda tabiki cevaplanması istenecek sorularda olacaktır.

Olmalıdır da.
***
Ben sadece ''yine evrensel yerine yine ülke sanatçıları çoğunlukta ''lafına takıldım.

Evrensel sanatçı olacağına ülkemiz sanatçıları olmuş cümlesini boşa koydum dolmadı...

Gerisini anlayın artık siz .
***
Kızgınım zira; sanat evrenseldir ve sanatçıda evrenseldir.

Programı vasat bulabilirsiniz, cevap isteyen sorularınız olabilir ama bunu anlatmak için '' katılan sanatçıya sen ülkenin sanatçısı olarak evrensel değilsin '' gibi bir...Bir...diyemezsiniz.

Olmaz böylesi bir şey abi ya.

Sanata, sanatçıya saygısızlık..



***
Ne demek yani?

Ülkemiz sanatçılarının ifşa ettiği sanat evrensel değil mi?

Çok sesli ve evrensel müzik kimlere özgü ülkemiz sanatçıları evrensel değilse?

Ha?

Nasıl bir katogorize bu?

****


Çokkkk sinirlendim valla ....

Bak şimdiii.


 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 334
Toplam yorum
: 224
Toplam mesaj
: 28
Ort. okunma sayısı
: 445
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster