Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '06

 
Kategori
Trafik
 

Sanki aksiyon filmi gibiydi gördüklerim

Sanki aksiyon filmi gibiydi gördüklerim
 

Bir hafta sonuydu. Sabah erkenden bir yere ulaşmam gerekiyordu. Bir taraftan hazırlanırken bir taraftanda hafta sonu ve sabahın erken saatleri olduğu için trafiğin müsait olacağını düşünüyordum..

Çarçabuk hazırlanıp yola çıktım.. Tahmin ettiğim gibi trafik rahattı... Kolay ulaşabileceğim diyordum kendi kendime.. Yada ben öyle sanıyordum. Çünkü az sonra olacaklardan haberim yoktu.. Ne benim nede trafikte olan hiçkimsenin....

Kafamda yapacağım işle ilgili öyle mi yapsam böyle mi yapsam diye kırk tilki dolaştırırken Bostancı ya kadar rahat geldim...

Olanlar o noktadan sonra olmaya başladı.....

Oto sanayiden inen yan yoldan , gelen özel binek araba E-5 den gelen ve benim üç araba önümde olan Mercedes büyük minübüsün (adını şimdi hatırlayamıyorum) geldiğini görmeden E-5 e burnunu sokmasıyla o koca dev gibi servis minübüsüne çarpması bir oldu... İnsanları işine ulaştırmak için trafikteydi..

Ve o mercedes takla atıp, yan yattı ve E-5 in ortasında kendi ekseni etrafında topaç gibi dönmeye başladı... Çok büyük şansdı ki hafta sonu ve sabahın erken saatleri olması sebebiyle yol bomboştu... Ekseni etrafında dönerken etrafında arabalar olsaydı kesin herbirini bir taraflara savrulurdu...

Aynı aksiyon flimlerindeki gibiydi.. Öylece bakakaldım... Sanki film seyrediyordum.. Dönüyor dönüyor dönüyordu..... Arabanın dönmesi durunca duran araçlardan inen insanlar arabanın camlarını kırıp içindeki insanları kurtarmaya çalıştılar... Kapı üst tarafında kaldığı için insanlar tepeden teker teker çıkmaya başladılar...

Can kaybı yoktu görüntülerden anladığım kadariyle.... Fakat kesin yaralananlar yada korkudan paniğe kapılanlar olduğu belliydi..... Trafik belli süre kapandıktan sonra yol açıldı. Can kaybı olmaması ve bizlerinde zarar görmemesi sevindiriciydi. İlk defa böyle bir kazaya canlı canlı şahit oldum..

Tabi bu arada benim gideceğim randevuya gecikmeli ulaşabildim... Fakat hiç önemli değil canımıza bir zarar gelmedi ya.. Geç olsunda güç olmasın....

Kazasız sürüşler diliyorum herkese...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..