Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '12

 
Kategori
Dostluk
 

Sanki hayat senin..

Sanki hayat senin..
 

Bazen çok özeniyorum sizin gibilere. Hani böyle sahte yüzler takıp takıp çıkıyorsunuz ya sahneye
hayran kalıyorum aslında size. Hayatınız bir film, tanıdığınız insanlar birer kukla, siz de başrol
oyuncususunuz sanki. Cidden nasıl beceriyorsunuz yüzünüzdeki maskeleri taşımayı. Hadi rol yapıp iki yüzlü olmanızıda geçtim ama sizdeki yüzler ne 1 ne de 2. saymakla bitmeyecek türden.

Hani bildiğin yüzsüzsünüz siz. Aslında bazen bende denemiyorum değil sizin gibi yüzler takmayı ama sanırım yetenekli olmadığım için beceremiyorum sizin yüzlerinizden takınmayı. Bir laf vardır hani bilir misiniz? Yeryüzü ve gökyüzü arasında ne kadar çok yüzsüz var diye sizinkide o hesap işte. Cidden ama bana da öğretir misiniz sizin yüzlerinizden nasıl takıp, rol yapabileceği mi?

 
Toplam blog
: 29
: 299
Kayıt tarihi
: 12.01.12
 
 

96 doğumlu kalbi sürekli kırık gezen o küçük kız benim. Olmayacak insanlara olmayacak değerler ve..