Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '15

 
Kategori
Kitap
 

Sarah Jio / Yağmur Sonrası

Sarah Jio / Yağmur Sonrası
 

alıntıdır


Geçtiğimiz hafta sonu ev işleri, yapılacaklar, pişirilecekler, ütülenecekler derken kendime zaman ayırma fırsatı buldum ve bir süredir ellinci sayfasında kaldığım Sarah Jio’nun Yağmur Sonrası isimli kitabına devam etmeye başladım.

II. Dünya Savaşı’nın ortasında yaşanan yasak aşk, işlenen korkunç cinayet ve dahası.

Kitty, Anne, Westery Green ve diğerleri…

Savaşın en hararetli zamanında Bora Bora Adası’nda askeriyeye acil müdahale için görevli hemşireler arasında yer alan Kitty ve Anne’nin başına gelen olayları okurken kitabı elinizden bırakamayacaksınız.

Atea’nın sır ölümü, Albay’ın yıllar sonra ortaya çıkan entrikaları, Anne ve Kitty’nin birbirinden uzaklaşması, yıllar sonra geçmişin Anne’nin peşinden gelmesi gibi bir çok zincirleme konu ile karşılaşacaksınız.

Ben birkaç sayfa okumak niyetindeyken cumartesi tekrar devam ettiğim kitabı Pazar günü öğlen saatlerinde bitirmiştim.

Daha fazlasını merak ettiğim kitaplar olmuştur genelde. “Burada da kesilir mi?” Diye içten içe sitem ettiklerim…

Ama Sarah Jio konuları açıklık getirerek bağladığı için kitabı bitirdiğimde aklımda en ufak bir soru işareti yoktu.

Pasifikte yaşanan olayların etkisinde kaldığımı söyleyebilirim. En sevdiğim kitaplar bana kahramanlarla yakınlık kurmamı sağlayan kitaplardır. Sanırım bu da yazarların kahramanları tanıtımı ile alakalı.

Sarah Jio bu konuda bence gayet başarılı.

Artık daha çok okumaya zaman ayıracağımız mevsime giriyoruz. Kışın vazgeçilmezidir kitaplar. Aklınızda “ne okusam” diye bir düşünce varsa sizlere kesinlikle tavsiyem okumaya “Yağmur Sonrası” ile başlamanızdır.

Şimdiden keyifli okumalar dilerim.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..