Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sarı Çizgide İki Görmeyen Çarpıştı

Sarı Çizgide İki Görmeyen Çarpıştı
 

Salih Arıkan


Bir gün akşamüstü işten çıktım. Sarı çizgiden yürüyorum. Sarı çizgi niye var. Dosdoğru bir yolda hızlı bir şekilde yürümek için.

Hızlı hızlı yürüyorum. Birine çarptım. Adama kör müsün dedim. O da Salih ağabey nasılsın demez mi bizim Nihat hiç görmüyor o da ben de sarı çizgide çarpıştık. Ayaküstü biraz sohbet edip ayrıldık.

Sarı çizgiye araba tabela masa sandalye konuluyor derken bir de iki görmeyenin çarpışmasına sahne oldu.

Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..