Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Satır Arası Ömürlük Aşk 2

Satır Arası Ömürlük Aşk 2
Eğitimci bir yazarın satır aralarına gizlediği, dikkatli okuyucuların derin anlam yüklü mesajlar bulacağı bir anı kitabındaki güzel bir aşk hikayesi...
Ne yapalım sevgili, gelsen seninle de gezerdik Diyarbakır'da. Çankaya köşkü çevresinde gezdiğimiz gibi.
"Diyarbakır'da seninle gezebilseydik, gezdiğimiz sokaklar bile mutlu olurdu diyor yazar. Senin Diyarbakır'a gelişini bekliyorum dört gözle diyor. Ah Ankara bu güzel sevdaya şahitlik ettiğin için ne şanslısın."
Sevgili sen de böyle derdin, eminim.
"Seni öyle bir tanıyorum ki aklından ne geçtiğini bile biliyorum sevgili diyor yazar. Bundan eminim seni en iyi ben tanırım diyor belki de."
Gözlüğü senin gözlüğüne benziyor Sevgili, saçları da uzun.
" Baktığım her yerde seni görüyorum sevgili diyor. Senin gözlüğünün ardındaki o güzel gözlerin, mis gibi güzel kokan saçların hâlâ aklımda, nasıl unuturum diyor belki de. Baktığım her yerde sen varsın sevgili, senin hayalin var diyor."
Bir eğitim yazısına köpek ile başlanır mı, dediğini duyar gibiyim Sevgili.
Sakın bana kızma, beni yanlış anlama, beni bir tek sen doğru anla diyor sevdiğine belki de."
Sevgili, sen böyle doğal güzellikleri göremezsin. Çünkü müfettişlik yapmıyorsun. Sahi şimdi ne yapıyorsun?
"Keşke sen de benimle aynı işi yapmış olsaydın, belki yanımda olurdun. Şu an yanımda yoksun nerdesin, ne yapıyorsun, özlüyorum seni gel artık diyor belki de."
Hafta sonlarını sen nasıl geçirirdin Sevgili
" Burda olsaydın da seninle doyasıya güzel sabah kahvaltıları yapsaydık hafta sonları diyor belki de."
Yanlış anlama Sevgili. Kimseye emir falan verdiğim yok. Arkadaşım sınıfta rahatça gezebildiği için -ben sürekli eğilmek zorunda kalıyorum da-  böyle bir paylaşım yapıyoruz.
" Arkadaşımla bile iş paylaşımı yapıyoruz. Seninle şu güzel hayatı ne de güzel paylaşırdık diyor belki de."
Bu duruma sen ne dersin, Sevgililer. Kadın hakları savunucuları ne der. Alan memnun, satan memnun olduktan sonra, ben ne diyeyim.
" Senin düşüncelerini merak ediyorum. Belki de sesini özledim diyor yazar."
Ya insanın ayağı kayarsa? Karda, buzda, yağmurda hem niye kaymasın ki? Hele bir de yüzmeyi bilmiyorsa insan. Sevgili senin için sorun yok. Sorun başkaları için.
" Sen yüzmeyi biliyorsun. Kendini geliştirmiş bir insansın. İçten içe seni tebrik ediyorum diyor belki de."
Yazar aşkını anlattı mı sevdiğine bilmiyoruz. Ona kavuştu mu bilmiyoruz. Kavuşmadıysa bunca yıl neler yaşadı bunu da bilmiyoruz. Bildiğimiz tek şey " çok güzel sevmiş." Darısı günümüz aşklarına...
 
Toplam blog
: 22
: 131
Kayıt tarihi
: 14.02.13
 
 

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENİYİM. KİTAP OKUMAYI, YAZI YAZMAYI MÜZİK DİNLEMEYİ VE FİLM İZLE..