Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '19

 
Kategori
Güncel
 

Savaşa Karşıyım Ne Yazayım

Düşmanımın acısına bile üzülen biriyim ki düşmanım olmaz benim, hayatıma kasteden iradem değil kaderim.

Başkalarına benzemem insanım ben üzülürüm keşke olmasaydı derim.

Herkes benim gibi olsa savaş olmaz, anlamadığım şekilde bazılarının dostu düşmanı varmış, onların diyarında nehirler mavi değil siyah akarmış.

Ben bu dünyaya ait değilim ama burada yaşıyorum, üstelik bir de ülkem var, birilerinin saldırması ya da benim korumam ne demek bunlar?

Kötülerin yaşamaya hakkı yok ben niye kötü değilim. Savaşı övemem gurur duyamam, git desem giderler mi acaba, yılana bile kıyamam!

Korksun gitsinler ölmesinler, bir daha gelmesinler dilerim, Muhammed bebekler savaşı bilmesinler!

Ülkemi korurum ama bir an önce bitmesini dileyerek, savaşın tarafı olamam, zafer falan dilemem, acıya gülemem!

Güç hayatın gerçeğiymiş, güçsüz ve yalan olayım; bu durumu yaratan vicdansız yüreklere zehirli sarmaşık olup dolanayım!

Savaşı öven varmış üzülmeyen ölümlere, kendilerini tanımıyorum ve benim neslimden değil. Benim ülkem kanın gözyaşının ırmaklar gibi aktığı topraklar değil, görüyorum ki bu durumda asla varamayacağımız uzak bir ülke.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..