Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Savunan adam

Savunan adam
 

İçinde yaşına rağmen bir kez daha başbakan ve belki de cumhurbaşkanı olma hevesi kalarak, ardında bunun için kendisine oy vermemiş kişilerin okkalı lafları ve yazılarıyla bu dünyaya ebediyen veda etti. Efsane Başbakan namı diğer Savunan Adam. 28 şubat döneminde şimdiki çırağı Tayyip Bey kadar cesaretli olsaydı o günkü ergenekonun elini öpeceğine, bugün Tayyip Bey gibi dik bir duruşla el öptürürdü. 

Rahmetli Adnan Menderes gibi yumuşak huylu ve zulme, zalime karşı çabuk sinen bir kişiliği vardı rahmetlinin. Düşmanlarına korktuklarını hissetirme gafletinde bulundukları için biri darağacını boyladı diğeri kolutuğunu bırakmak zorunda kaldı. 

Oysa "Dava Adamı" demek herşeyi göze almış suikastlere, öldürülme olasılığına, onyıllarca hapse, tüm işbirlikçi hainlere rağmen, zora girince içinden "Ben ne yaptım, kimin için savaşıyorum, ne için, değer mi buna?" fısıltıları geçmeyen kişi demektir. 

Ne yazık ki tüm bunları birarada barındırmıyordu bir dava adamı olarak Rahmetli Erbakan. Herşeyi mahşer gününe havale etmiş bildik pasif müslümanlardandı Allah rahmet eylesin. En azından benim kafamda canlandırdığım gibi değildi. 

Ama onda beni, en çok hatırlatacak özelliği üstün yaşama azmi "Bu gün ölecekmiş gibi ahiret, hiç ölmeyecekmiş gibi dünya için çalışın" hadisini çok iyi ezberlemiş ve uyguluyor oluşu olacaktır. 

 
Toplam blog
: 14
: 2345
Kayıt tarihi
: 11.11.10
 
 

Selam arkadaşlar, 1978 doğumluyum. Düşünmeyi ve düşündüklerimi kelimelere dökmeyi seviyorum. Mill..