Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sayaç parası vermemek için evime doğalgaz bağlatmadım

Sayaç parası vermemek için evime doğalgaz bağlatmadım
 

Kılıçdaroğlu’na yüzde yüz katılıyor ve destekliyorum. Sayaç parası artı proje masraflarıyla ve depozito parasıyla evinize sayaç bağlatmanın maliyeti yaklaşık 350 -400 YTL’yi buluyordu. Basit bir mantıkla bu parayı çok yüksek bulduğum ve Gökçek’e böyle bir para vermek istemediğim için evimdeki ocakta halen tüp gaz kullanıyorum.

Kaç tane Ankaralı böyle düşündü bilemiyorum, benim çevremde pek yok, herkes doğalgazı bağlattı. Oysa bir tepki olarak vatandaşlar doğalgaza geçmeseydi belki de fiyatı düşürmek zorunda kalacaklardı.

Belediye bu işten oldukça kar sağlamış olsa gerek ki, doğalgaz bağlama işleri de diğer belediye faaliyetlerinde olduğu gibi başka bir şirkete devredilmiş durumda.

Bize onlarca Kılıçdaroğlu lazım ki, icraat yapan politikacıların dosyaları birebir araştırmacı titizliğiyle incelensin ve gerçekler ortaya dökülsün. Devlet işlerinin kar sağlama amacı güdemeyeceği ortaya çıksın.

Gökçek doğalgaz sayaç maliyetin neden yüksek olduğu sorusuna “Ankara’ya yatırım yaptım” diye cevap veriyor.

Bunun adı haksız vergi toplamaktır. Vergisini ödeyen vatandaş, niye daha fazla lüzumsuz yatırımlar için para ödemek zorunda bırakılıyor. Öncelikle toplanamayan vergilerin tahsil edilmesi yoluna gidilsin.

Yerel seçim öncesi CHP’nin yapacağı en iyi işlerden biri Kılıçdaroğlu Başkanlığında bir araştırma ekibi kurulması ve ivedilikle yanlış, usulsüz yapılan işlerin açıklanmasıdır.

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..