Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Sayın Blog yazarı arkadaşların ve okuyucularımızın DİKKAT'İNE!

Sayın Blog yazarı arkadaşların ve okuyucularımızın DİKKAT'İNE!
 

Dün 21 Ekin 2007 Pazar günü idi. Hava biraz yağmurlu gibiydi. Referandum vardı. Cumhurbaşkanını halk seçsin mi seçmesin mi? Oylarımızı kullanıp ailecek Karşıyaka’ya saygı değer ağabeyimiz İlyas Bayram’ın bana hazırladığı programa katılmak için. Tabi ben bisikletimle ailem otobüsle Konak vapur iskelesine ve vapurla Bostanlığa… İlyas Bey’in ailesi ile birlikte buluşup Kuş cennetin yolunu tuttuk. Güzel bir günün ardından eve gelip günü değerlendiren bloğu hazırlamaya hazırlanırken bir baktım ki bizim tayfalar Türk bayrakları, yine o anlamlı sözlerle karşılaştım. Yine ne oldu diye haberleri okumaya başladım. İlyas Beyin son bloğunda benim ve ailem için yazdığı yazıda bahsettiği gibi bizler Kuş cennetini gezerken yine o vahim saldırılar olmuş 12 şehit ve 16 yaralı asker vermişsiz.

Yine sağduyulu blog yazarı arkadaşlarımız boş duracak değiller yani. Hepsine buradan ayrı ayrı teşekkür ederim. Ben burada çok öfkeliyim. Dün olay duyulduktan sonra kaleme alan arkadaşlar ne güzel de ifade etmişler. Ama içlerinde öyle biri var ki ben kendisine tam destek verdim bu hususta. İmza kampanyası için ailemde kimler varsa kattım. Amacımıza ulaşmak için. Amacımız 1000 imza toplayabilmektir.

Kendisi hiç üzülmesin 1000 sayıya ulaşmak için 1 hafta 29 Ekim’e kadar beklemeyecek bu sayıyı birkaç gün içersinde tamamlayacağız.

Hayırlısı olsun şimdiden diyor ve tam ileri ve aşağıda ki adrese tıklayıp bu blog yazıya destek vermenizi aşağıda bulunan "Yorum yaz" yere tıklayıp yalnızca isminizi yazmanızı sizlerden rica ediyorum.


http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=71077

Bu konu da atalarımız ne güzel söylemişler. “Bir elin nesi var, iki elin sesi var.”

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..