Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '17

 
Kategori
Siyaset
 

Sayın Cumhurbaşkanının Üslubunu Eleştiriyoruz Ama Bazıları da Bundan Anlıyor

Sayın Cumhurbaşkanının Üslubunu Eleştiriyoruz Ama Bazıları da Bundan Anlıyor
 

Valla ben bakıyorum bu üsluptan pek de fazla rahatsız olan yok. Doğrusu ben de kibar değilim. Endişem ruhu da üslubu gibiyse… Hani diyorlar ya ben insanın içine bakarım, aha bu konuda doğru…

Ben insanların söyleme şekillerinden değil söylediklerinden rahatsız olurum… Doğrusu ben Cumhurbaşkanının üslubundan çok söylediklerinden… Çünkü kendileriyle düşüncelerimiz farklı.

Bu ülkenin kültürlü insanlarından biriyim, ben böyleysem başkaları da böyledir. Çağımız gerçekçilik çağı, kibarlığın fazla önemli olduğunu sanmıyorum, üstelik artık bu çağda dilediği gibi konuşma özgürlüğü de artmış olmalı.

Koskoca cumhurbaşkanı olması galiba sorun yaratıyor… Can Yücel’in her konuşmasında küfür ettiğini biliyor muydunuz? Boş bunlar!

Hem oldukça etkili oluyor, kibarlıkla söylese, rica falan etse hiç kimseye hiçbir şey yaptıramaz. Çobana lan entele beyefendi de diyemez herhalde.

O, öyle biri diyeceğiz… Valla beni üslubu hiç rahatsız etmiyor ama düşünceleri rahatsız ediyor!

Siyasi rekabet nedeniyle birbirlerine sert üslupla yüklenirler. Bu, siyasetin yapısında var. “Bazıları bundan anlıyor” derken kastettiğim bu değil elbet.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..