Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '15

 
Kategori
Seçim
 

Seçecek olanlar önemli

Seçecek olanlar önemli
 

Adayların yoğun günler yaşadığı dönemlerdeyiz yine. Pek çok aday kendi bile inanmıyor aday olduğuna. Sanıyorum bir bölümü bir süreliğine gündemde olmak üzere sahnelerde. Fotoğrafları, afişleri asılanlar. Yerel gazeteleri tek tek dolaşıp röportaj yapanlar. Reklam için yapılan ziyaretler. İçi boş toplantılar, Kahvaltılar, yemekler....Bazılarının ne misyonu, ne vizyonu var. Ama maalesef her birine geçici bir süre katlanacağız. İşin en garip yanı kişilerin ben yeterli miyim acaba diye sormamış olmaları. Herkes kendini çok çok önemli buluyor. Ha bir de ''Halkım istedi görevden kaçamam''diyenler var. Aslında ortaya çıkıp boy gösterenler değil SEÇECEK olanlar önemli. Ah benim güzel ülkem daha iyi yönetilebilmek adına düzgün ve doğru bireyleri seçmek zorunda. Yetersiz, ben, ben, ben diyen sözde siyasetçileri tekrar tekrar seçme lüksümüz var mı?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..