Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Seçim Neden İptal Edilmiş

Seçim
Neden iptal edilmiş biliyor musunuz
Binali Bey veriyor yanıtını
O da şu
“Yanıtı çok basit çaldılar” şeklinde
Bu yanıtı duyunca
Önce
Binali Beye baktım
Yakıştıramadım doğrusu dedim
Siz Binali Bey
Bu devleti yönetensiniz
Doğru yönettiğinizi öve öve bitiremeyensiniz
Öyle değil mi Binali Bey
Öyle
Öyle
Çocuklara sorsan bu böyle
Devleti yönetenin
Yönetsel olarak yeri göğü inletircesine
Övünebilmesi için
Her şeyden önce
Her şeyden ama her şeyden önce
Kurumlar dört dörtlük çalışacak
Bu sandık kurullarını kim kuruyor
Devlet kontrolü olmadan
Bu sandık kurulları kurulabilir mi
Kurulamaz
Kesinlikle kurulamaz
Eğer bu sandıklardan oy çalınmışsa
Binali Bey
Siz önce kendinizi sorgulayacaksınız
Ben bu sandık kurullarını
Nasıl böyle başıbozuklardan kurmuşum
Diyeceksiniz
Şunu söyleyebilirsin
Sandık kurullarının ilk başta kuruluşunda
Benim haberim olmaz diyebilirsin
Diyebilirsin de
Bu senin sorumluluğunu kaldırmaz
Sen devlet olarak
Sandık kuruluşlarının kuruluşunda
Bir oyun var mı araştıracaksın
Dört dörtlük hem de
Kurul üyelerini tek tek inceleyeceksin
Uygunsuz olanları saptayacaksın
Onları kuruldan çıkaracaksın
Yerlerine uygun insanları getireceksin
Demokrasiler seçimle işlerler
Demokrasi halkın oyuyla gerçekleşir
Burada da temel davranış
Seçim güvenliğinin sağlanmış olmasıdır
Hem de tam olarak
Sonradan
Igır cıgırlar yaşanmasın diye tam önlem alacaksın
Bana göre
Çağdaş devlet güvenli seçim yaptırır
Bizim devletimiz de çağdaş devlettir
Onun da güvenli seçim yaptırmış olması lazımdır
Hem de yüzde yüz güvenli
Bir de şu
Sayın Binali Bey
Dört tane oydan sadece birisini çalıyorlar
Orada her partinin gözcüsü var
Onlar orada uykuya mı yatıyorlar Allah aşkına
Hadi diyelim
Birini ikisini üçünü beşini çaldılar
Senin gözcülerin bunu göremedi
Hepsini nasıl göremezler ya anlamak olanaksız
Olacak şey değil bu
Senin de MHP’nin de gözcüleri uyutulmuşlar herhalde
Başka türlü bu dolap dönmez Sayın Binali Bey
Bu işin içinde başka iş var
Ben derim ki sen bu işi daha detaylı araştır
Ondan sonra çaldılar de
Onurlu insana yakışan da budur


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..