Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seçim....

2019 yılı kim bilir belki de 2018 yılının kasım ayı bizi önemli bir seçim bekliyor. Öyle zannediyorum ki Türkiye önümüzdeki seçimlerde bir anlamda kaderini belirleyecek olan seçime ya da erken seçime gidecek. Bence erken seçim olacak.

Ama benim bahsetmek istediğim seçim, oy kullandığımız seçimler. Kaderim böyleymiş deyip kolay pes eden insanlardan değilim. Lakin hayatta yaptığımız seçimler bir anlamda kaderimizi belirliyor.. Kaderi kabullenmek yerine gücüm yettiğince mücadelemi sürdürüyorum ve  nefes aldığım müddetçe de sürdürmeye devam edeceğim... Gerisi takdir-i ilahi....

Yaşam zor. Hele ki Türkiyede yaşamak her geçen gün zorlanıyor.. Bu zorluklar insanın zihninde yurt dışına gitme isteğini alevlendiriyor. Sonra kendimden utanıyorum bu düşüncelerim için. Aklıma bu vatan için şehit olan askerlerimiz,öğretmenlerimiz geliyor.. Onlar zoru görüp bu vatanı terk etmediler.. Ben ise yaşamış olduğum sıkıntılar yüzünden terk etmeyi düşündüm... Ama insanız neticede... Yanlış düşünebiliyoruz...Daha dün yine iki Mehmetçiğimizi hainlerin kurduğu pusuda kaybettik.. İşte düşüncelerimde bazen ben de mayın etkisi yaratıyor manevi anlamda... Ben, son nefesime kadar bu güzel memlekette kalmayı seçiyorum.Dilerim bunu başarabilirim.

Dün Türkiye,korkunç bir olayla sarsıldı. Eskişehir Osmangazi Üniversitesinde gözü dönmüş bir cani, dört akademisyeni öldürdü. Ve pişman olmadığını söylemiş... Bir insanın kasten canına kıyıyorsunuz ve pişman olmuyorsunuz..Anadolumun güzel insanı ne vakit insanlığını bu kadar yitirdi? İşte bu yüzden diyorum hayat seçimlerden ve anlardan ibaret diye.. O cani dört insanı öldürmeyi tercih etti... İş yaşamı bitti... Hapishaneden muhtemelen ömür boyu çıkamayacak...Demem o ki bu hayatta iyi veya kötü olmayı tercih edebiliriz...Bazı anlar insan sinirlerine hakim olamayıp aklından kötü düşünceler geçirebiliriyor. Kimse ben aklımdan kötü düşünceler geçirmiyorum masalını uydurmasın. İşte böyle anlarda yapmış olduğumuz tercihler hayatımızı yönlendiriyor... Misal ben işsizim... Neden hırsız olmayı tercih etmiyorum? Neticede para kazanmanın çeşitli yolları var. Mühim olan helal yoldan para kazanmakta... Bu güne yapmış olduğum iyi veya kötü tercihler şuanki durumumun nedeni...Beni ben yapan, hayata bakışımı şekillendiren... Dilerim bu zamandan sonra Yaradanın verdiği ömür her ne kadarsa olabildiğince insan olarak kalmayı becerebilirim..

İmza:Prangalı Direnişçi

 

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..