Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '12

 
Kategori
Özel Günler
 

Şehitlerimizin ruhu şad olsun

Şehitlerimizin ruhu şad olsun
 

Yeniçağ gazetesinin internet sayfasından alınmıştır.


Bu gün Çanakkale zaferinin 97 yıl dönümü; Şehitlerimizi saygı, minnet ve rahmetle anıyorum. Bundan tam 97 yıl önce osmanlının hatası yüzünden ülkemiz büyük bir badirenin eşiğinden Türk milletinin canı ve kanı pahasına döndu. Canlarını Çanakkale'de veren 200 bin mehmetçiğin çoğu daha çocuk denecek yaşta okul öğrencisi ve tertemiz anadolu çocuklarıydı. Büyük kahraman Mustafa KEMAL Atatürk'ün sayesinde vatanımız işgalden bir anlığına kurtuldu.

Çanakkaleyi çok merak ediyordum bir kez olsun nasip olmadı gidemedim. Yalnız  Çanakkale savaş müzesi İlçemize geldi gezme fırsatım oldu. müzeyi gezerken san ki tarihin koridorlarında gezer gibi oldum. O askerlerimizim silahları, elbiseleri, ayakkabları yaşam malzemeleri beni 1915 lere alıp götürdü. Bir şey dikkatımı çekti; Türk askerlerinin  ve İngiliz askerlerinin olanaklar çok ama çok farklı olmasına rağmen Türk askerinin imanı, Türk askerinin vatan sevgisi ve mücadele azmi  o zamana göre muhteşem sayılabilecek teknolojiyi yerle bir etmesini bildi. Şimdi aynı emperyalistler müslüman ülkelere saldırılarını devam ettiriyorlar. O zamanda Arapları ortak alıp  bize saldıranlar şimdide bizi ortak alıp Araplara saldırıyorlar. Afganistanın bombalanmasını hiç unutamıyorum. O fakir yoksul ve kendi ülkelerinin dışına çıkmamış zavallı halkı terörist diye koskoca dünya devi ABD nin bombalaması ne kadar acı ve bir o kadarda elem vericidir. Şimdilerde ülkemiz o emperyalist güçlerle birlik  olmuş zavallı insanların elinden ekmeklerini alıp emperyalistlere verilmesine eşlik etmekle o insanların yok olmasına yardım etmektedir. Çanakkalede Vatanı, dini ve milleti için emperyalistlere karşı şehit düşen mehmetçiklerin kemikleri sızlamaz mı ne dersiniz.

 
Toplam blog
: 66
: 501
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

1953 yılında Trabzon' da doğdum. Ülkemizin çeşitli illerinde 27 yıl Öğretmenlik, okul müd.yardımc..